ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقابله با استرس
کسب و کار

به بهانه هفته جهانی آگاهی از استرس؛ راهکارهای موثر برای مقابله با استرس

استرس زمانی شکل می گیرد که افراد باور داشته باشند تقاضاهای ناشی از محیط بیرون فراتر از ظرفیت آنهاست. براساس پژوهشی که توسط پلتفرم مدیریت کار Wrike روی ۱۶۰۰ کارگر در آمریکا و انگلستان انجام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

استرس زمانی شکل می گیرد که افراد باور داشته باشند تقاضاهای ناشی از محیط بیرون فراتر از ظرفیت آنهاست. براساس پژوهشی که توسط پلتفرم مدیریت کار Wrike روی ۱۶۰۰ کارگر در آمریکا و انگلستان انجام گرفت تقریبا یک سوم از کارگران معتقدند که سطح استرس مرتبط با کارشان به شدت بالاست و ۹۴ درصد از کارگران نیز دست کم سطحی از استرس را در محیط کار خود تجربه می کنند.

در هفته جهانی آگاهی از استرس به سر می بریم و در این مطلب قصد داریم پیشنهادات برخی از شخصیت های مطرح حوزه تکنولوژی، بازیگران و دیگر افراد سرشناس برای مدیریت استرس را با شما در میان بگذاریم.

اپرا وینفری

مقابله با استرس

توصیه اپرا ساده است: در را ببندید و نفس بکشید. من هر کجا که باشم در را می بندم، می نشینم و نفس می کشم.

اما استون

شما نمی توانید در مورد یک میلیون چیز دیگر فکر کنید و در وهله نخست باید در مورد کار خودتان فکر کنید. بازیگری مرا وادار می کند که به نوعی استاد ذن تبدیل شوم و به این فکر کنم که همین حالا چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

بیل گیتس

مقابله با استرس

بیل گیتس تکنیک خود را از وارن بافت یاد گرفته است. او در مصاحبه با فورچون گفته وارن به او توصیه کرده که همه چیز را ساده بگیرد.

توانایی او برای آرام کردن اوضاع، کار کردن روی موضوعاتی که واقعا اهمیت دارند خیلی جالب است. این را میتوان شکل خاصی از نبوغ دانست.

جف بزوس

مقابله با استرس

استرس در وهله نخست از منفعل بودن نسبت به چیزی سرچشمه می گیرد که شما میتوانید کنترل آن را در دست بگیرید. من به محض اینکه چنین شرایطی را تشخیص دهم آن را تغییر می دهم. اولین تماس تلفنی را می گیرم یا اولین ایمیل را می فرستم یا هرکاری که لازم باشد برای از بین بردن استرس شروع کنیم را انجام می دهم. حتی اگر مسئله حل نشود. صرفا این حقیقت که برای از بین بردنش تلاش کرده ایم میتواند استرس را به میزان قابل توجهی کم کند.

میشل اوباما

مقابله با استرس

هر زمان که احساس فشار یا استرس یا شبیه به آن را داشته باشم به باشگاه یا بیرون از خانه می روم یا در کنار دریاچه دوچرخه سواری می کنم. ورزش کردن بسیار برای من مهم است و نقش درمانی دارد.

تیم کوک

مقابله با استرس

من کمی قبل از ساعت ۴ بیدار می شوم. دوست دارم یک ساعت اول روز را صرف بررسی نظر کاربران کنم و به نحوی، روی مردمی تمرکز کنم که برای ما خیلی مهم هستند. سپس به باشگاه می روم و حدود یک ساعت ورزش میکنم چرا که این کار استرس من را کم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Parsa7710
    Parsa7710 | ۱۶ آبان ۱۳۹۸

    اساسی ترین روش کاهش استرس در مواقع بروز آن، توقف فکر است.

  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۱۶ آبان ۱۳۹۸

    یادمه تو دوران کنکورم یه روز در میان تو اتاقم یک ساعت ورزش میکردم
    تاثیری که روی استرسم میذاشت باور کردنی نبود

مطالب پیشنهادی