ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت Topics به توییتر اضافه می‌شود؛ دنبال کردن بیش از 300 موضوع مختلف

موضوعات یا «تاپیک‌ها» (Topics)، قابلیت جدیدی است که از این هفته به توییتر اضافه می شود و به کمک آن می توان بیش از 300 موضوع مختلف در زمینه های ورزشی، سرگرمی و گیمینگ را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

موضوعات یا «تاپیک‌ها» (Topics)، قابلیت جدیدی است که از این هفته به توییتر اضافه می شود و به کمک آن می توان بیش از 300 موضوع مختلف در زمینه های ورزشی، سرگرمی و گیمینگ را دنبال کرد. با دنبال کردن موضوعات، توییت های مرتبط با آنها بدون فالو کردن اکانت در حساب کاربری نمایش داده می شوند.

مدیران توییتر امیدوارند با اضافه کردن قابلیت دنبال کردن موضوعات، کار کردن با توییتر برای کاربران تازه کار راحت تر شود و کاربران حرفه ای نیز بتوانند اکانت ها و گفتگوهای جدید را آسان تر پیدا کنند.

به کمک قابلیت Topics می توان موضوعات را در توییتر دنبال کرد

دنبال کردن موضوعات روش آسانی است تا کاربران از آخرین اخبار موضوعاتی که دوست دارند آگاه شده و همچنین توییت های مرتبط را از اکانت هایی که دنبال نمی کنند، ببینند. «راب بیشاپ» (Rob Bishop)، مدیر تیم Topics در توییتر با اشاره به اینکه قابلیت مورد بحث استفاده روزمره کاربران از این شبکه اجتماعی را بهبود می بخشد، می گوید:

«می دانیم که یکی از اصلی ترین دلایل استفاده کاربران از توییتر، مطلع شدن از آخرین اخبار موضوعات مورد علاقه است. ولی انجام چنین کاری در توییتر به طور روزانه بسیار سخت است.»

بیشاپ در ادامه افزود که در آینده موضوعات بیشتری (مثل موضوعاتی که در سطح جهان محبوبیت بالایی دارند)، به توییتر اضافه خواهند شد. علاوه بر این توییتر در حال کار روی Mute کردن موضوعات است؛ این قابلیت برای کاربرانی کاربردی خواهد بود که دوست ندارند از اسپویلرهای شوی تلویزیونی دلخواه خود باخبر شوند.

بیشاپ در انتهای سخنان خود می گوید آنها در حال کار روی قابلیتی هستند که کاربران می توانند با آن توییت های خود را برای دنبال کنندگان موضوعی خاص نمایش دهند. به طور مثال کاربر می تواند مطالب مربوط به شهر محل زندگی خود را فقط برای کاربرانی که این موضوع را دنبال می کنند، نمایش دهد.

قابلیت Topics از تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای کاربران سراسر دنیا در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی