ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 13.2.2 برای رفع مشکل مولتی تسکینگ در آیفون‌ها منتشر شد

آپدیت iOS 13.2.2 منتشر شد و اپل قول داده تا این به روز رسانی مشکل مدیریت حافظه و مولتی تسکینگ را که برای برخی از کاربران آیفون و آیپد دردسرساز شده بود، رفع می کند. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

آپدیت iOS 13.2.2 منتشر شد و اپل قول داده تا این به روز رسانی مشکل مدیریت حافظه و مولتی تسکینگ را که برای برخی از کاربران آیفون و آیپد دردسرساز شده بود، رفع می کند.

برخی از کاربران iOS 13 گزارش کرده بودند که اپ های پس زمینه نسبت به قبل بسیار سریع تر بسته می شوند. این موضوع به دردسر بزرگی برای کاربران تبدیل شده بود چون در این نسخه تنها چند ثانیه پس از اینکه کاربر به اپلیکیشن دیگری سوییچ می کرد، اپ پس زمینه بسته می شد. این کار باعث می شد تا داده های کاربر (مثلا اطلاعاتی که در فرم ها وارده کرده بود) پاک شوند.

آپدیت iOS 13.2.2 برای رفع مشکل مولتی تسکینگ آیفون ها منتشر شد

اپل می گوید در به روز رسانی iOS 13.2.2 مشکل «بسته شدن غیر منتظره اپ ها در پس زمینه» را رفع کرده است. کمپانی کوپرتینویی در مورد علت بروز این مشکل توضیحاتی ارائه نداده اما این مسئله احتمالاً به دلیل مدیریت نامناسب حافظه رم بوده است.

آپدیت iOS 13.2.2 مشکل رفتن آنتن پس از پایان تماس و همچنین در دسترس نبودن موقتی اینترنت که در برخی از آیفون ها دیده شده بود را هم رفع کرده است. علاوه بر این ها باگی در پاسخ ایمیل هایی که مبتنی بر S/MIME رمزگذاری شده بودند، مشاهده شده بود که این به روز رسانی آن را هم برطرف کرده است.

هنوز معلوم نیست آپدیت iOS 13.2.2 مشکل دردسرساز مولتی تسکینگ در آیفون ها را حل کرده یا نه. می توان با رفتن به قسمت تنظیمات در آیفون یا آیپد، این به روز رسانی 135 مگابایتی را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی