ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آیفون 11 پرو مکس
تکنولوژی

آیفون 11 پرو مکس با کسب امتیاز ۱۱۷ در DXOMark جایگاه سوم را کسب کرد

روز گذشته وبسایت DXOMark اعلام کرد که دوربین آیفون 11 پرو مکس در تست های آن امتیاز ۱۱۷ را کسب کرده است و به همین خاطر در جایگاه سوم جدول پس از هواوی میت 30 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

روز گذشته وبسایت DXOMark اعلام کرد که دوربین آیفون 11 پرو مکس در تست های آن امتیاز ۱۱۷ را کسب کرده است و به همین خاطر در جایگاه سوم جدول پس از هواوی میت 30 پرو و شیائومی Mic CC9 Pro Premium قرار گرفته.

آیفون بررسی شده توسط DXOMark از iOS 13.2 بهره می برده و به همین خاطر تازه ترین به روز رسانی دیپ فیوژن اپل را داشته است. این تکنولوژی به سنسور کوچک آیفون امکان می دهد که عملکردی هم سطح با سنسور بزرگتر هواوی میت 30 پرو را از نظر جزئیات تصویر با سطوح زوم نرمال از خود به نمایش بگذارد.

کارشناسان DXOMark در بررسی خود از مد HDR، حفظ جزئیات، فوکوس خودکار و لرزشگیر ویدیویی فوق العاده آیفون 11 پرو مکس تمجید کرده اند. میزان نویز قابل مشاهده در تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی نیز ظاهرا نسبت به عکس های گرفته شده با سری آیفون XS بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

عملکرد دوربین های این گوشی به خودی خود خوب است اما در زمان زوم دوربرد جزئیات بسیار کم می شوند و تصاویر آن در مقایسه با عکس های گرفته شده با دوربین هواوی میت 30 پرو با زوم ۵ برابری اش رنگ می بازند.

دوربین آیفون 11

افکت بوکه این دوربین هم به خاطر خطاهایی که در برآورد میزان عمق تصاویر اطراف مو وجود دارد نسبت به پرچمداران اندرویدی چندان مطلوب نبوده است.

در زمینه ضبط ویدیو با استفاده از مد HDR آیفون همچنان بهتر از سایر رقبا ظاهر می شود و جزئیات خوبی را در سایه و روشن به تصویر می کشد. در ادامه این گزارش اشاره شده که بی ثباتی هایی در نمایش رنگ در نواحی آسمان و مواد بازتاب دهنده نور مشاهده می شود.

آیفون 11 پرو مکس در نهایت امتیاز کلی ۱۰۲ را به خاطر کیفیت ویدیوهایش دریافت کرده و در کنار شیائومی Mi CC9 Pro Premium Edition در جایگاه نخست جدول قرار گرفته اما امتیاز کلی دوربین آن ۱۱۷ بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamad Reza
    Mohamad Reza | ۱۷ آبان ۱۳۹۸

    امتیاز ویدیو ۱۰۲ بوده، نه ۱۲۰

مطالب پیشنهادی