ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

اولین تریلر انیمیشن Soul را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر جدیدترین انیمیشن پیکسار با نام Soul منتشر شد. با توجه به این تریلر، به نظر می‌رسد که قرار است باری دیگر به سفری به یاد ماندنی برویم و باید ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۹

پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر جدیدترین انیمیشن پیکسار با نام Soul منتشر شد. با توجه به این تریلر، به نظر می‌رسد که قرار است باری دیگر به سفری به یاد ماندنی برویم و باید خودمان را برای اشک‌هایی که خواهند ریخت آماده کنیم.

Soul توسط پیت داکتر کارگردانی شده که عناوین فوق‌العاده‌ای همچون Inside Out و Up را در کارنامه خود دارد. داستان فیلم در مورد یک معلم موسیقی با نام جو گاردنر است که همواره رویای اجرای موسیقی جز را در سر داشته. اما پس از یک سانحه، روح جو از بدنش جدا شده و به مکانی به نام «سمینار تو» منتقل می‌شود. سمینار تو مکانیست که ارواح مختلف علاقه‌مندی‌های خود را پیدا می‌کنند و در نهایت وارد جسم یک نوزاد می‌شوند.

جیمی فاکس در نقش جو و تینا فی در نقش 22، روحی افسرده با دیدگاهی منفی به زندگی، از جمله صداپیشگان حاضر در Soul خواهند بود. این فیلم در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۹ اکران خواهد شد. لازم به ذکر است که Soul تنها انیمیشن آینده پیکسار نخواهد بود؛ علاوه بر آن، Onward را هم داریم که ستارگانی همچون تام هالند و کریس پرت را در لیست صداپیشگانش می‌بیند و در تاریخ ۱۶ اسفند امسال وارد اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی