ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
تکنولوژی

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب

بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس ریشتر در منطقه شمال غرب کشور به وقوع پیوست که متاسفانه در نتیجه آن تاکنون ۵ نفر از هموطنان مان جان خود را از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۰

بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس ریشتر در منطقه شمال غرب کشور به وقوع پیوست که متاسفانه در نتیجه آن تاکنون ۵ نفر از هموطنان مان جان خود را از دست داده اند. اما علیرغم بزرگی این زمین لرزه، خسارت های چندانی به زیرساخت های حیاتی کشور در این منطقه وارد نشده است و شبکه های مخابراتی مانند سابق در آن فعال هستند. شرکت همراه اول با ارسال بیانه ای برای دیجیاتو از پایداری شبکه ارتباطی خود در شهرهای آسیب دیده خبر داده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب میکنیم.

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور پایدار و نرمال است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، شبکه این اپراتور آسیبی ندیده و بصورت نرمال به مشترکان خدمت رسانی می‌کند.

همراه اول ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، اعلام کرد، شبکه این اپراتور به بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی در آن مناطق است.

طبق این اطلاعیه، در اولین دقایق پس از وقوع زلزله، کمیته بحران تشکیل و تصمیمات لازم جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر در مناطق زلزله زده گرفته شد.

همراه اول در پایان تاکید کرده است،

همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد باتوجه به شبکه گستره خود از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد و بزودی برنامه ها و تدابیر خود جهت کمک رسانی بیشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی