ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

یوبیسافت باز هم اشاره‌ای به نسخه جدید Splinter Cell کرد

همچنان یوبیسافت هواداران فرنچایز Splinter Cell را سر کار گذاشته و بی‌خبر از همه جا، آنها را هر از چند گاهی با اخبار یا تصاویری که بعدا تکذیب می‌شود یا لزوما ارتباط مستقیمی با دنباله ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۶

همچنان یوبیسافت هواداران فرنچایز Splinter Cell را سر کار گذاشته و بی‌خبر از همه جا، آنها را هر از چند گاهی با اخبار یا تصاویری که بعدا تکذیب می‌شود یا لزوما ارتباط مستقیمی با دنباله بازی ندارد، قلقلک می‌دهد.

حالا نوبت به حساب کاربری توییتر اسپانیایی زبان یوبیسافت رسیده تا عکسی از ستاره بازی Splinter Cell یعنی «سم فیشر» را بدون مقدمه منتشر کند تا دوباره اینترنت به هم بریزد. یکی از کاربران زیر این پست نوشته: «چطور جرئت می‌کنید با نشر تصاویری از اسپلینتر سل و هیچ محتوایی با ما بازی کنید؟» مردم در این رابطه خیلی حساس و جدی هستند!

تنها کپشن درج شده زیر پست توییتر اسپانیایی یوبیسافت این است: «لازم است تاریکی را بشناسی تا بتوانی با آن روبرو شوی». با اینکه ممکن است این توییت هیچ معنا و مفهوم خاصی نداشته و صرفا یک یادآوری به فرنچایز سابق باشد، اما از طرفی شاید هم اشاره‌ای غیرمستقیم به نسخه‌ای جدید از ماجراجویی‌های سم فیشر باشد.

گفته می‌شود یوبیسافت با همکاری فیسبوک مشغول ساخت بازی Splinter Cell VR است. چند ماه پیش گزارش شد فیسبوک قراردادی اختصاصی با شرکت یوبیسافت بسته که منجر به توسعه بازی‌های Assassin's Creed و Splinter Cell برای هدست واقعیت مجازی آکیلس خواهد شد.

از طرفی رسما تایید شده این کمپانی دو بازی کلان بودجه برای سال مالی آینده میلادی در دست توسعه دارد، که بدون شک یکی از آنها می‌تواند نسخه‌ای جدید از Splinter Cell یا ریمستری از آنها باشد.

این در حالی است که یوبیسافت چند مرتبه دیگر نیز در ماه‌های گذشته رفتار مشابهی پیرامون این فرنچایز محبوب داشته؛ از توییت کارگردان خلاق بازی درباره ساخت نسخه جدید و تکذیب سخنگوی یوبیسافت گرفته، تا هدست سم فیشری که در فروشگاه گیم استاپ قرار گرفته و به قسمت دهم بازی اشاره دارد. در هر صورت هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید دید آیا واقعا می‌توانیم دوباره کنترل سم فیشر را به دست بگیریم؟ شاید نسل بعد. نظر شما در این رابطه چیست؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sobhan
    Sobhan | ۱۹ آبان ۱۳۹۸

    با این کارشون اعصاب برامون نذاشتن !!!

مطالب پیشنهادی