ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بهترین بازی های مشابه کندی کراش برای موبایل آشنا شوید

یک «تریلیون» آن قدر بزرگ است که خیلی ها تعداد ارقامش را هم نمی دانند با این حال شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که تعداد افرادی که از سال 2012 تا به حال ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

یک «تریلیون» آن قدر بزرگ است که خیلی ها تعداد ارقامش را هم نمی دانند با این حال شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که تعداد افرادی که از سال 2012 تا به حال بازی «کندی کراش» را دانلود کرده‌اند به بیش از این تعداد هم رسیده است. باورش سخت است اما به هر حال بازیسازان King با بازی کندی کراش توانستند این غیرممکن را ممکن سازند.

طبیعتا این عنوان که تقریبا معروفترین بازی سبک جورچین سه تایی به شمار می‌آید با مکانیزم های ساده گیم پلی، چالش های گوناگون و رنگ بندی شادش مستحق تمام این موفقیت ها هست ولی اگر به جستجو بپردازیم، می توانیم عناوین مشابهی را بیابیم که تجربه‌ای مشابه برای بازی کننده‌ها به همراه داشته باشند. در این مطلب به سراغ همین عناوین رفته‌ایم تا بهترین بازی های مشابه کندی کراش را به شما معرفی کنیم. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

به روز رسانی: [این مطلب در تاریخ 19 آبان 98 به روز رسانی شده است]

Dr. Mario World

بازی های مشابه کندی کراش

شاید Dr. Mario World نیاز به معرفی چندانی نداشته باشد اما به طور خلاصه بگوییم که این بازی در واقع برداشتی جدید از بازی کلاسیک دکتر ماریو است که در دهه 90 و برای کنسول‌های کلاسیک نینتندو طراحی شده بود. در این بازی شما به عنوان یک پزشک برای از بین بردن ویروس‌هایی که در صفحه بازی وجود دارند باید کپسول‌های رنگی را کنار هم بچینید و با جور کردن آن‌ها از شر ویروس‌ها خلاص شوید.

بازی علاوه بر اینکه لول‌های زیادی در مد کمپین دارد شامل مد آنلاین هم می‌شود تا بتوانید با بازیکنان دیگر هم مسابقه دهید. کاراکترهای قابل بازی دیگری هم در بازی حضور دارند که در آپدیت قبلی دکتر ماریو به تعداد آن‌ها اضافه شد تا بتوانید از قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌ها نیز استفاده کنید.

Dr. Mario World

Dr. Mario World

سازنده: Nintendo Co., Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 100/204.9 مگابایت زبان:

10000000

10000000 یکی از بازی‌های قدیمی‌تر لیست است که تقریبا جرو معدود بازی‌های غیر فریمیوم در سبک جورچین سه تایی به شمار می‌رود. در این بازی بازیکنان بدون هیچ پولی بازی را شروع می‌کنند و هدف این است که پول لازم برای فرار از سیاهچال‌های بازی را به دست آورند. نام بازی هم به مقدار پول مورد نیاز برای فرار یعنی 10 میلیون اشاره دارد.

بازی در واقع در سبک دانجن کرالر است که جورچین سه تایی در هنگام مبارزات وارد میدان می‌شود. با جور کردن سه شی مشابه با همدیگر ضربه‌ای در حد قدرت همان شی به دشمن وارد می‌کند. با این مکانیزم عنصر استراتژی هم وارد بازی می‌شود و باید توجه کنید که بهتر این است که اشیا قوی‌تر و کمبوهای قدرتمندتر را برای دشمنان خطرناکتر کنار بگذارید. با این اوصاف، با یک بازی متفاوت در سبک جورچین سه تایی طرف هستیم که تجربه آن حتما خالی از لطف نخواهد بود.

10000000

10000000

سازنده: EightyEight Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 115.1/متغیر مگابایت زبان:

Magic: The Gathering - Puzzle Quest

سری بازی‌های پازل کوئست جزو بازی‌های محبوب در سبک جورچین سه تایی هستند که با تم‌های مختلفی توسعه داده شده‌اند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Magic: The Gathering - Puzzle Quest اشاره کرد. برای اینکه بازی‌ها با تم‌هایشان همخوانی داشته باشند مکانیزم بازی در هر کدام کمی با دیگری متفاوت است. با این حال در کل می‌توان همه آن‌ها را در رده جورچین‌های سه تایی متداول به شمار آورد.

در بازی Magic: The Gathering - Puzzle Quest در واقع مکانیزم بازی کارتی Magic: The Gathering و Puzzle Quest با یکدیگر ترکیب شده و توازن بین دو ژانر هم به خوبی رعایت شده است. در واقع با این بازی می‌توانید مبارزه با حریف از طریق جور کردن المان‌ها و استراتژی جمع‌آوری و بازی کردن کارت‌های مختلف را یکجا داشته باشید.

Magic: The Gathering - Puzzle Quest

Magic: The Gathering - Puzzle Quest

سازنده: D3 Go! قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 57/233.5 مگابایت زبان:

Toy Story Drop

Toy Story Drop هم یکی از بازی‌های جورچین سه تایی کلاسیک است، منتها همانطور که از اسم آن پیداست تم بازی بر اساس انیمیشن داستان اسباب بازی طراحی شده است. در این عنوان هم شما باید از قابلیت‌ها و پاور آپ‌های مختلف برای از بین بردن اشیا و بلوک‌‌های داخل صفحه بازی استفاده کنید و با جور کردن شکل‌های مشابه صفحه بازی را پاک سازی کنید.

در Toy Story Drop از لوکیشن‌ها و سناریوهای انیمیشن‌های Toy Story استفاده شده است تا بر جذابیت و زیبایی بازی هم افزوده شود. اما به هر حال این ارجاعات به سری انیمیشن محبوب تاثیر خاصی در گیم پلی بازی ندارد.

Toy Story Drop!

Toy Story Drop!

سازنده: Big Fish Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 100/199.2 مگابایت زبان:

Farm Heroes Saga

بد نیست در لیست بازی‌های جورچین سه تایی به یکی دیگر از بازی‌های استودیوی King که لیست بلند بالایی از بازی‌های این سبک در کارنامه‌اش دیده می‌شود هم اشاره کنیم. انتخاب ما Farm Heroes Saga است که با میوه‌های جذاب و رنگارنگش می‌تواند در نگاه اول شما را عاشق خود کند. در واقع راکون بدجنس مزرعه قصد دزدیدن محصولات مزرعه را دارد و شما باید پیش دستی کرده و قبل از او این محصولات را جمع‌آوری کنید. بازی از همان مکانیزم ساده جورچین‌های سه تایی با چاشنی پاور آپ‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند تجربه لذت بخشی برایتان به همراه داشته باشد.

Farm Heroes Saga

Farm Heroes Saga

سازنده: King قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 280.1/متغیر مگابایت زبان:

Bejeweled Stars

5-3-w600

پیش از رویارویی فراموش نشدنی گیاهان با زامبی ها، پاپ کپ را با جورچین الماس هایش می شناختند. شاید جالب باشد بدانید یکی از عناوینی که توانست جورچین‌های سه تایی را به محبوبیت برساند، همین Bejeweled بود. ساخته آمریکایی ها روی عناوین گوناگونی تاثیر گذاشت؛ از Diamond Twister و Jewel Quest بگیرید تا کندی کراش که با همگی آن ها ردپای این بازی معروف را می توانید پیدا کنید. قسمت دیگری از Bejeweled که با نام Bejeweled Stars منتشر شد از مکانیزم های قدیمی این سبک پیروی می‌کند و ضمن ارائه یک تجربه هیجان انگیز، حس نوستالژی بازیکن ها را قلقلک می‌دهد. به ماجراجویی با الماس ها قدم گذاشته و از قدرت های گوناگون برای جور کردن آن ها با هم کمک بگیرید.

Bejeweled Stars

Bejeweled Stars

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.8 مگابایت زبان:

Triple Town

Triple Town

استودیوی Spry Fox که با Bushido Bear توانست موفقیت های گوناگونی به دست بیاورد، پیشتر به واسطه Triple Town و Alphabear به محبوبیت دست پیدا کرده بود. Triple Town را می توانیم یکی از متفاوت ترین عناوین لیست بنامیم. شاید همانند گذشته باید سه قطعه متفاوت را کنار هم قرار دهید ولی با انجام این کار، اجسام جدیدی به وجود آمده و این کار تا پایان مرحله ادامه می یابد. به عنوان نمونه اگر سه چمن را پیش یکدیگر بگذارید، بوته خواهید ساخت. Triple Town با مکانیزم های جالب گیم پلی خود و محیط های رنگارنش بازخوردهای مثبت گوناگونی دریافت کرد و پیشنهاد ما این است که ساخته Spry Fox را از دست ندهید.

Triple Town

Triple Town

سازنده: Spry Fox قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 135 / 31.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

    خود کندی کراش اصلیه فقط ، بعد از اون gardenscape هم خوبه اما در کل سلیقه ای هستش این سبک

  • احد وصال
    احد وصال | ۳ آبان ۱۳۹۵

    میشه گفت بهترین بازی در این مورد
    گنجهای مانتازوما هستند
    The Treasures Of Montezuma3
    که کندی کراش حتی به گرد پاش نمی رسه
    پیشنهاد می دم این بازی رو امتحان کنید
    بعدش هر جور بازی این شکلی هست از چشمتون می افته
    کندی کراش رو من یه بار نصب کردم خیلی مزخرف بود
    دلیل این همه موفقیتش مجهوله برام

    • saeed
      saeed | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

      بله بازی زیبایی هست اما سال هاست اپدیت نشده

مطالب پیشنهادی