ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش ثبت نام طرح خرید اقساطی از دیجی کالا آغاز شد

دیجی کالا به کمک «دیجی‌پی»، پیش ثبت‌ نام طرح خرید اقساطی محصولات را برای کاربران آغاز کرده است. به گزارش دیجیاتو از امروز (۱۹ آبان) افرادی که قصد خرید اقساطی محصولات ارائه شده در دیجی کالا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۸

دیجی کالا به کمک «دیجی‌پی»، پیش ثبت‌ نام طرح خرید اقساطی محصولات را برای کاربران آغاز کرده است. به گزارش دیجیاتو از امروز (۱۹ آبان) افرادی که قصد خرید اقساطی محصولات ارائه شده در دیجی کالا را دارند می‌توانند با نصب آخرین نسخه از اپلیکیشن دیجی‌پی به بخش خرید اقساطی مراجعه کرده و ثبت‌نام اولیه برای ورود به این طرح را انجام دهند.

این فرایند نیازی به ضامن ندارد و دیجی‌پی با دریافت شماره حساب‌های فعال کاربران، احراز هویت و اعتبارسنجی اولیه را انجام می‌دهد.

مراحل ثبت‌نام اولیه خرید اقساطی از دیجی‌کالا از طریق دیجی‌پی محدود به ارائه نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ذکر حساب یا حساب‌های بانکی بوده و تا لحظه نگارش این خبر، استقبال کاربران از این طرح مطلوب بوده و بیش از ۸ هزار نفر در ثبت‌نام اولیه شرکت کرده‌اند.

روابط عمومی دیجی‌پی در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که تمامی کالاهای موجود در دیجی کالا، اعم از اجناسی که تامین‌کننده آنها خود دیجی‌کالا باشد یا فروشنده‌های دیگر، در این طرح قرار دارند و می‌توانند به شکل اقساطی خریداری شوند: «همه کالاها به جز کالاهای سوپرمارکتی (تند مصرف) قابلیت خرید قسطی دارند و همچنین حداقل مبلغ خرید باید صد هزار تومان باشد تا وارد چرخه خرید اقساطی شود.»

واحد روابط عمومی دیجی‌پی در پاسخ به این سوال دیجیاتو که نحوه اعتبارسنجی افراد به چه صورت است، اعلام می‌کند: «اعتبار سنجی اولیه که با سیستم‌های رایج اعتبارسنجی بانکی انجام می‌شود. علاوه بر آن، سیستم اعتبارسنجی توسعه یافته دیجی‌پی، بر اساس رفتار و سوابق کاربر، به او اعتبار اختصاص می‌دهد.»

خرید اقساطی از دیجی ‌کالا

با این حال مهم‌ترین پرسش اینجاست که درصد سود در این خریدها چگونه محاسبه می‌شود. واحد روابط عمومی دیجی‌پی اگرچه رقم دقیقی را اعلام نمی‌کند اما می‌گوید این درصد «کاملاً رقابتی و جذاب» خواهد بود: «درصد سود بر اساس تامین کنندگان مالی و نوع کیف پول اعتباری، متفاوت خواهد بود. سود تعلق گرفته به این خریدها کاملا رقابتی و جذاب خواهد بود.»

پیش از این سایت ایران‌رنتر نیز اقدام به فروش کارت‌های اعتباری برای خرید لوازم از دیجی‌کالا کرده بود و همچنان هم این کار را انجام می‌دهد، اما حالا دیجی‌کالا با دیجی‌پی، به شکل رسمی اقدامات اولیه برای فروش اقساطی کالا را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • hakhamaneshs
    hakhamaneshs | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

    اقتصاد ایران افتاده دست دیجی کالا و اسنپ

    • amironline
      amironline | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

      بی‌خیال بابا، این‌ها اینقدر هم بزرگ نیستن ها، حالا خودشون یه چیزی میگن، قرار نیست حرف خودشون رو ما هم تکرار کنیم

  • saeed
    saeed | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

    به یزدان که گر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم

  • amironline
    amironline | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

    شاید به این روش دیجی‌کالا بتونه مشتری‌های از دست رفته رو برگردونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی