ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باشگاه رانندگان اسنپ
تکنولوژی

آغاز «فصل طلایی تعویض روغن» در باشگاه رانندگان اسنپ  

اسنپ در طرحی به نام «فصل طلایی تعویض روغن» تصمیم دارد بازوی کمکی برای ناوگان رانندگان خود شده و آنها را در این کمپین یاری دهد تا بتوانند روغن موتور خود را با به صرفه‌ترین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۴

اسنپ در طرحی به نام «فصل طلایی تعویض روغن» تصمیم دارد بازوی کمکی برای ناوگان رانندگان خود شده و آنها را در این کمپین یاری دهد تا بتوانند روغن موتور خود را با به صرفه‌ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنند.

در این طرح که با همراهی شرکت موتوسل برگزار می‌شود، رانندگان اسنپ با تخفیفی ویژه روغن‌موتور خریداری کرده و از خدمات تعویض رایگان روغن در نمایندگی‌های مجاز نیز بهره‌مند شوند.

روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد که طرح فصل طلایی تعویض روغن از تاریخ ۱۸ آبان آغاز شده و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت و علاوه بر تخفیف خرید روغن موتور، صدها میلیون جوایز نقدی و غیر نقدی و تخفیف‌های ویژه‌ دیگری هم برای کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است.

باشگاه رانندگان اسنپ

اسنپ همچنین این مژده را داده که به هزار خریدار اول این طرح جایزه‌ ویژه ضدیخ رایگان و همچنین به سه هزار خریدار بعدی هم فیلتر هوای رایگان اختصاص داده می‌شود. رانندگان باید در روزهای آغازین به این طرح بپیوندند تا بتوانند از این مزایا بهره‌مند شوند. اسنپ همچنین اعلام کرده در طول مدت اجرای این طرح هر روز ۲ جایزه ۱ میلیون تومانی به ۲ خریدار خوش‌شانس این طرح تعلق خواهد گرفت.

طرح «فصل طلایی تعویض روغن» در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، مشهد، شیراز، اهواز، آبادان، خرم‌آباد، رشت، بندر انزلی، مازندران، گلستان و تبریز اجرایی خواهد شد و تمام رانندگان اسنپ می‌توانند از آن استفاده کنند.

جهت استفاده از این طرح، کاربران راننده اسنپ باید با استفاده از شماره تلفن اسنپی خود در سایت موتوسل به آدرس www.motoselplus.com وارد شوند. بعد از ورود به سایت برای هر کاربر راننده اسنپ، اعتبار ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانند از محصولات سایت خرید خود را انجام دهند. خریداران این طرح برای تعویض روغن موتور که به صورت رایگان انجام می‌شود نیز یک ماه فرصت دارند. همان طور که اشاره شد تمام کاربران راننده اسنپ می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

اسنپ می‌گوید باشگاه رانندگان این شرکت «اولین و بزرگترین باشگاه رانندگان تاکسی اینترنتی در ایران است که تلاش دارد با رسیدگی به خواسته‌های کاربران راننده در جهت افزایش رفاه و رضایت بیشتر آن‌ها اقدام کند». برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانید به وبلاگ باشگاه رانندگان اسنپ یا سایر کانال‌های اطلاع‌رسانی رسمی مجموعه رانندگان اسنپ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • imanwolf
    imanwolf | ۲۱ آبان ۱۳۹۸

    پول بدید روغن موتور اشغال نریزید که جرم بگیره موتور ماشینتون

مطالب پیشنهادی