ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کانکت ایوند
تکنولوژی

مدیرعامل ایوند: «کانکت» می‌تواند کارت ویزیت هوشمند شرکت‌کنندگان رویدادها باشد

مدیرعامل ایوند باور دارد که بخش جدید کانکت در این اپلیکیشن می‌تواند تبدیل به یک کارت ویزیت هوشمند برای شرکت‌کنندگان در رویدادها باشد و جایگزین کارت ویزیت‌های کاغذی و سنتی شود. «حمیدرضا احمدی» در نشست ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۶

مدیرعامل ایوند باور دارد که بخش جدید کانکت در این اپلیکیشن می‌تواند تبدیل به یک کارت ویزیت هوشمند برای شرکت‌کنندگان در رویدادها باشد و جایگزین کارت ویزیت‌های کاغذی و سنتی شود.

«حمیدرضا احمدی» در نشست خبری رونمایی از کانکت، خبر داد که تاکنون ۲۰۰ هزار رویداد در ایوند توسط بیش از ۱۰ هزار مجری رویداد برگزار شده است. او همچنین تاکید کرد که دوران ارائه کارت ویزیت فیزیکی دیگر به سر آمده. احمدی باور دارد بخش جدید کانکت در اپلیکیشن ایوند می‌تواند جایگزین این کارت‌ها باشد. او در همین رابطه بیان کرد:

«شاید در هر رویدادی، شرکت‌کنندگان آن بتوانند از طریق هشتگ‌های توییتری با یکدیگر تعامل داشته باشند و پیغام‌هایی در فضای مجازی با یکدیگر رد و بدل کنند اما در کانکت قصد داریم تا شرکت‌کنندگان بتوانند عملاً با یکدیگر نتورکینگ کنند و همدیگر را پیدا کنند. در واقع بخش کانکت می‌تواند جایی برای آشنایی قوی‌تر و حضوری باشد.»

به گفته احمدی، ایوند تا پایان سال جاری به آمار فروش یک میلیون بلیت خواهد رسید که این رقم، ارزش فروش بلیت‌های فروخته شده در ایوند را به ۲۰ میلیارد تومان می‌رساند. احمدی باور دارد که ایوند می‌تواند در اکوسیستم استارتاپی و جذب جوانان ایران به این اکوسیستم نقش خوبی را ایفا کند و با تسهیل برقراری رویدادهای این حوزه و دیگر حوزه‌ها، جامعه علاقه‌مندان به یک صنعت و حیطه را به یکدیگر نزدیک نماید.

کانکت ایوند

مدیرعامل ایوند تاکید دارد که بخش کانکت در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد و کاربران می‌توانند اطلاعات کامل‌تری از خودشان برای دیگر حضار به نمایش بگذارند: «افراد می‌توانند لینکدین و دیگر آدرس شبکه‌های اجتماعی خود را به نمایش بگذارند و راه‌های ارتباطی با دیگر حضار برقرار سازند. همچنین برای جلوگیری از مزاحمت، بخش ریپورت هم در این بخش فعال است.»

احمدی در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر چرایی عدم نمایش بازخورد رویدادها و عدم نمایش امتیاز برگزارکنندگان رویداد برای عموم کاربران می‌گوید: «ما در حال حاضر از تمامی شرکت‌کنندگان رویداد‌ها نظرسنجی می‌کنیم و اطلاعات را به خود برگزارکنندگان می‌دهیم تا برای بهبود از آن استفاده کنند. اما اینکه امتیازها و نظرات را به صورت عمومی نشان نمی‌دهیم یک دلیل ریاضی و منطقی دارد. در ایوند رویدادهایی از ده نفر تا هزار نفر برگزار می‌شود و طبیعتا نمی‌توان یک تعادل مناسب بین رویدادهای کم‌جمعیت و پرجمعیت ایجاد کرد تا امتیاز عادلانه‌ای به یک برگزار کننده رویداد برسد.»

مدیرعامل ایوند اما نوید این موضوع را می‌دهد که آنها به دنبال دستیابی به یک فرمول مناسب برای این موضوع هستند تا در آینده بتوانند امتیازدهی به برگزارکنندگان رویداد را به نمایش در بیاورند. او همچنین خبر می‌دهد که در روزهای آتی نیز قصد ارائه یک خدمت ویژه در این راستا را دارند: «می‌خواهیم به کاربرانمان رویدادهایی را پیشنهاد دهیم که توسط برگزارکنندگان برتر اجرا می‌شود، برگزار کنندگانی که امتیاز خوبی دارند و از کیفیت رویدادهایشان اطمینان داریم.»

قابلیت کانکت ایوند هم‌اکنون در اپلیکیشن این برنامه قابل دسترس است و از این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره آن به دست آورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya_zara
    pouya_zara | ۲ آذر ۱۳۹۸

    آقای احمدی خیلی از این برگزارکننده های دوزاری، شماره موبایل شرکت کننده ها رو اسپم میکنند با پیغام های تبلیغاتی!!
    نمی خوای فکری بکنی؟؟؟

مطالب پیشنهادی