ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر V30
تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی آنر V30 با تمرکز بر دوربین سه گانه و فناوری 5G [تماشا کنید]

کمپانی آنر که یکی از زیرمجموعه‌های هواوی است، در ویدیویی کوتاه، دوربین‌های ۳ گانه گوشی آنر V30 را نشان می‌دهد. اما این گوشی ۱۳ روز دیگر معرفی می‌شود و آنر قصد دارد تا با پخش ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

کمپانی آنر که یکی از زیرمجموعه‌های هواوی است، در ویدیویی کوتاه، دوربین‌های ۳ گانه گوشی آنر V30 را نشان می‌دهد. اما این گوشی ۱۳ روز دیگر معرفی می‌شود و آنر قصد دارد تا با پخش این تیزر کوتاه، علاقه‌مندان به گوشی‌های خود را هیجان‌زده کند.

این کمپانی علاوه بر تاکید روی قاب پشتی V30 که طراحی ماژول دوربین ۳ گانه را نشان می‌دهد، قابلیت‌های ارتباطی 5G این گوشی را هم معرفی می‌کند. طراحی ماژول دوربین اما شباهت زیادی به گوشی سامسونگ گلکسی M30s دارد. همچنین به خوبی می‌توان فلاش LED این گوشی را مشاهده کرد.

آنر اما کمی پا را فراتر گذاشته و در این ویدیو علاوه بر آنر V30، یک ساعت هوشمند مجهول الهویه نیز نشان می‌دهد که احتملا می‌توان گفت همان آنر واچ مجیک ۲ (Honor Watch Magic 2) باشد. در ادامه می‌توانید ویدیو اول را مشاهده کنید:

این کمپانی ویدیو دیگری نیز منتشر کرده است که اطلاعاتی در رابطه با گوشی آنر V30 در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد:

با این حال هنوز ۱۳ روز تا رونمایی رسمی از این گوشی مانده است و انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیش‌تری در رابطه با گوشی جدید آنر منتشر شود. همچنین آنر V3 Pro نیز احتمالا در کنار این گوشی منتشر می‌شود که احتمالا از ماژول دوربین ۴ گانه بهره‌مند خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۲۳ آبان ۱۳۹۸

    بریدگی صفحه نمایش کپی خالص اس ده پلاس شده که?

    • Gh. Sh. Pa
      Gh. Sh. Pa | ۵ آذر ۱۳۹۸

      آره خیلی زشت شده جلوش مثل اس ده شده خیلی ضایس جلوش باید مثل ویو بیست که اولین گوشی با حفره نمایشگر بود جلوش رو طراحی میکردن آنر بیست هم ازین فناوری استفاده میکرد و خیلی زیباتر بود

مطالب پیشنهادی