ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیم کوک
تکنولوژی

صمیمی تر از همیشه؛ گردش تیم کوک و ترامپ در کارخانه تگزاس

گزارشات حاکی از آن است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تیم کوک مدیرعامل اپل، احتمالا هفته آینده از یکی از کارخانه‌های تولید کننده مک پرو بازدید کنند. این کارخانه در تگزاس واقع شده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

گزارشات حاکی از آن است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تیم کوک مدیرعامل اپل، احتمالا هفته آینده از یکی از کارخانه‌های تولید کننده مک پرو بازدید کنند. این کارخانه در تگزاس واقع شده و تنها دستگاه تولید شده توسط اپل در آمریکا (مک پرو) نیز از دل همین کارخانه بیرون می‌آید.

با این حال هیچکدام از طرفین چنین چیزی را تایید نکرده و زمانی که از کاخ سفید در رابطه با این قضیه سوال پرسیده شد، سخنگوی آن گفت:

کاخ سفید در حال حاضر اطلاع رسانی برای برنامه زمان بندی شده ندارد.

طرف دیگر این ملاقات یا اپل هم پاسخی در این رابطه نداده‌ است. با این حال این خبر بار دیگر ثابت می‌کند که تیم کوک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی با هم دارند. به عنوان مثال بارها مشاهده شده است که تیم کوک در کاخ سفید به ملاقات دونالد ترامپ برود. همچنین او یکی از اعضای مشاورین دولت ترامپ بود که تا پیش از منحل شدن آن و رفتن باقی اعضا از جمله ایلان ماسک، سمت خود را ترک نکرد.

تیم کوک

تیم کوک علاوه بر این، یکی از اعضای اصلی مشاورین سیاست‌گذاری نیروی کار کاخ سفید هم هست که به صورت فعال در این جلسات شرکت می‌کند. با این حال تیم کوک توانسته روابط حسنه خود را با دونالد ترامپ حفظ کند و در ظاهر، انتقادات وی از دولت ترامپ، خدشه‌ای به دوستی این دو شخص وارد نکرده است.

البته همین چند وقت پیش بود که تیم کوک با اعتراض به سیاست‌های دولت ترامپ در رابطه با واردات قطعات چینی، باعث شد تا دولت آمریکا معافیتی برای این کمپانی در نظر بگیرد. تیم کوک بیش‌تر به مشکلات واردات قطعات کلیدی برای آیفون و اپل واچ خرده گرفته بود که البته معافیت اعطا شده به این کمپانی هنوز در قانون‌گذاری آمریکا به تصویب نرسیده است.

با توجه به این اخبار و همچنین منابع رویترز، احتمال ملاقات این دو بسیار بالا بوده و باید شاهد بازدید آن‌ها از کارخانه تگزاس باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی