ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی
تکنولوژی

بلومبرگ: مک بوک پرو ۱۶ اینچی آماده رونمایی است

اگر چند وقت اخیر منتظر معرفی مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل بوده‌اید، شاید از عرضه آن کمی ناامید شده باشید. اما خبر‌های خوبی از سوی بلومبرگ منتشر شده است که به نوعی عرضه مک ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۴

اگر چند وقت اخیر منتظر معرفی مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل بوده‌اید، شاید از عرضه آن کمی ناامید شده باشید. اما خبر‌های خوبی از سوی بلومبرگ منتشر شده است که به نوعی عرضه مک بوک پرو را تایید می‌کند. بر اساس این گزارش، اپل به احتمال زیاد امروز از مک بوک پرو ۱۶ اینچی خود رونمایی خواهد کرد.

بر اساس جزئیات گزارش بلومبرگ، به نظر می‌رسد که اپل قصد ندارد از نام ۱۶ اینچی این مک بوک پرو برای افزایش قیمت آن استفاده کند. به همین دلیل انتظار می‌رود که قیمت این مک بوک پرو ۱۶ اینچی، با همتای ۱۵ اینچی خود برابر و چیزی در حدود ۲۴۰۰ دلار قیمت گذاری شود. همچنین مارک گارمن (Mark Gurman) می‌گوید که فروش این مک بوک از هفته بعد آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به زودی آن را خریداری کنند.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

اما اطلاعاتی که از این مک بوک در دسترس است، چندان زیاد نیست. با این حال اپل وعده بازطراحی کیبورد منفور مک بوک پرو فعلی را داده که از سال ۲۰۱۶ چندین تغییر ریز و درشت را به خود دیده است. این کمپانی در نظر دارد تا اشتباهات گذشته خود را جبران کند و از همین رو باید شاهد خداحافظی با طراحی کیبورد پروانه‌ای باشیم.

این منبع اما سخنی از طراحی جدید برای نسخه ۱۳ اینچی مک بوک فعلی به میان نیاورده است. البته با توجه به این که همین چند ماه پیش اپل نسخه ۱۳ اینچی مک بوک خود را با پردازنده و پورت‌های جدید بروزرسانی کرده، احتمالا در تاریخی دیگر شاهد عرضه یا باز طراحی آن باشیم. همچنین اینتل چیپست‌های نسل ۱۰ خود را تنها در مدل‌های کم مصرف U و Y معرفی کرده است که با توجه به سابقه اپل، نباید شاهد استفاده از آن‌ها در مک بوک ۱۳ اینچی باشیم.

با این حال به نظر می‌رسد که اپل معرفی سخت‌افزار سال ۲۰۱۹ را که با آیفون ۱۱ شروع کرده بود، با مک بوک پرو ۱۶ اینچی به پایان برساند و حداقل تا سال دیگر شاهد معرفی سخت‌افزار جدید از سوی این کمپانی آمریکایی نباشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی