ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

جایزه عبور از تحریم؛ هواوی به کارمندانش ۲۸۶ میلیون دلار پاداش می‌دهد

امروز روز خوبی برای ۱۹۰ هزار کارمند هواوی خواهد بود، زیرا این کمپانی قرار است ۲۸۶ میلیون دلار به کارمندانی پاداش دهد که برای جایگزینی قطعات آمریکایی با قطعات ساخت کشورهای دیگر تلاش می‌کنند. بزرگترین ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵

امروز روز خوبی برای ۱۹۰ هزار کارمند هواوی خواهد بود، زیرا این کمپانی قرار است ۲۸۶ میلیون دلار به کارمندانی پاداش دهد که برای جایگزینی قطعات آمریکایی با قطعات ساخت کشورهای دیگر تلاش می‌کنند.

بزرگترین تولید کننده قطعات زیرساخت‌های ارتباطی دنیا در حال پیدا کردن شرکای تجاری جایگزین است، زیرا چند ماه پیش آمریکا هواوی را از تجارت با تمام شرکت‌های آمریکایی منع کرده بود. از همین رو این غول چینی قصد دارد تا از قطعات ساخت کشور‌های دیگر، خط تولید خود را تغذیه کند.

یکی از سخنگو‌های منابع انسانی هواوی تایید کرده است که این هزینه در قالب پاداش برای افرادی خواهد بود که برای تامین قطعات جایگزین تلاش خواهند کرد تا تحریم‌های آمریکا را دور بزنند. در نتیجه این پول کلان احتمالا به افرادی که در بخش تحقیق و توسعه فعالیت دارند خواهد رسید. همچنین کارمندانی که در تلاش برای تغییر زنجیره تولید از قطعات امریکایی به قطعات ساخت دیگر کشورها هستند هم از این پاداش برخوردار خواهند بود.

هواوی

آمریکا باور دارد که قطعات زیرساخت هواوی به خصوص آن‌هایی که مربوط به تکنولوژی 5G می‌شوند، امنیت این دولت را در خطر می‌اندازد به همین دلیل تجارت خود را با این کمپانی چینی متوقف کرده‌ است. هواوی هم برای تامین قطعات کلیدی خود، وابستگی زیادی به شرکت‌های تامین کننده آمریکایی داشته و از این تصمیم، ضربه زیادی خورده است. البته هواوی چنین ادعای را از اساس رد کرده است و باور دارد دولت آمریکا از این کمپانی به عنوان اهرم فشار استفاده می‌کند.

با این حال با توجه به اقدام مشابه آمریکا در قبال رقیب کوچکر هواوی به نام ZTE، این کمپانی چندان امیدی به از سر گیری روابط خود با شرکت‌های آمریکایی ندارد. در نتیجه بهترین راه حل پیدا، کردن تامین کنندگان جایگزین است که امری منطقی به نظر می‌رسد.

هواوی هم برای قدردانی از کارمندان خود که بی وقفه در حال تلاش برای محقق شدن این امر هستند، پاداش کلانی در نظر گرفته و بر اساس گزارش رویترز، ۱۹۰ هزار کارمند این غول تکنولوژی، شاهد دو برابر شدن حقوق این ماه خود خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی