ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه سوم 2019؛ زیان دهی برای ششمین فصل متوالی

اچ تی سی با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه سوم سال 2019، اولین رشد سالیانه خود را در دو سال اخیر گزارش کرد. ولی این موفقیت کوچک دردی از این کمپانی دوا نکرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

اچ تی سی با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه سوم سال 2019، اولین رشد سالیانه خود را در دو سال اخیر گزارش کرد. ولی این موفقیت کوچک دردی از این کمپانی دوا نکرده و عملکرد فاجعه آمیز این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تکرار شده است.

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه سوم سال 2019 (ژوئیه تا سپتامبر) نشان می دهد که درآمدهای این کمپانی از 88.9 میلیون دلار در سه ماهه دوم، به 80 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه سوم سال 2019 و ادامه ناکامی ها

اچ تی سی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی 77 میلیون دلار ضرر کرده که نسبت به سه ماهه گذشته با 73 میلیون دلار، افزایش پیدا کرده و اوضاع را به مراتب برای این شرکت سخت تر می کند.

البته گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه سوم سال 2019 حاوی نکات مثبتی هم هست؛ به طور مثال حاشیه سود ناخالص این شرکت با افزایش 2.6 درصدی، به 22.9 درصد رسیده که هفتمین رشد متوالی را از سه ماهه چهارم سال 2017 نشان می دهد. همچنین ضررهای این برند نسبت به مدت مشابه سال قبل با 85 میلیون دلار، بهبود داشته است.

اچ تی سی با تمرکز بر واقعیت مجازی و هاب هوشمند 5G، قصد دارد وضعیت اسفناک خود را کمی بهبود دهد. این شرکت از بیان جزییات عملکرد کسب و کار تلفن هوشمند خود خودداری کرد.

«ایو مت» (Yves Maitre)، مدیر عامل جدید اچ تی سی پس از به دست گرفتن سکان این شرکت در شهریور ماه امسال، از بازگشت اچ تی سی به دنیای گوشی های پرچمدار خبر داد. البته او تاریخ دقیقی برای این بازگشت مشخص نکرد و فقط گفت که این اتفاق در زمان صحیح رخ خواهد داد.

اچ تی سی تاکنون چندین گوشی میانرده معرفی کرده و امیدوار است با فروش آنها وضعیت خود را کمی بهبود دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مریم ح
    مریم ح | ۲۷ آبان ۱۳۹۸

    من نمیدونم چرا رها نمیکنه این htc

مطالب پیشنهادی