ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
نرم افزار و اپلیکیشن

ارائه ابزارهای جدید ترجمه برای گوگل مپس

گوگل در تازه ترین اقدام خود می خواهد به افرادی کمک کند که به کشورهای مختلف سفر می کنند و زبانشان را نمی دانند. این غول جستجو روز چهارشنبه از ارائه امکانات تازه ای خبر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

گوگل در تازه ترین اقدام خود می خواهد به افرادی کمک کند که به کشورهای مختلف سفر می کنند و زبانشان را نمی دانند. این غول جستجو روز چهارشنبه از ارائه امکانات تازه ای خبر داد که سرویس های مپس و ترنسلیت را با یکدیگر ادغام خواهند کرد.

به لطف یکی از ابزارهای جدید، کاربران می توانند تلفظ درست مکان هایی را یاد بگیرند که قادر به خواندن نامشان نیستند یا زبان آن منطقه را نمی دانند. در واقع هدف از این کار فراهم نمودن این امکان برای کاربران است که اسامی اماکن مختلف را به قدری خوب تلفظ کنند تا به راحتی بتوانند از مردم آن منطقه آدرس بگیرند یا از راننده های تاکسی بخواهند که آنها را به موقعیت مورد نظر ببرند.

برای استفاده از این قابلیت صرفا کافیست روی آیکون اسپیکر در کنار نام یک موقعیت کلیک نمایید تا اپلیکیشن نام آن را بلند برایتان بخواند. ابزار جدید دیگر به شما اجازه می دهد که راحت تر از اپ مپس به ترجمه یا بالعکس بروید. گوگل اعلام کرده که این ابزارها طی ماه آینده به تلفن های اندرویدی و آیفون های مختلف می آیند.

اما شاید بد نباشد اشاره کنیم که گوگل این ابزارها را بعد از سرمایه گذاری بزرگش روی امکانات ترجمه معرفی می کند. اوایل امسال این شرکت ساکن کالیفرنیا از راه اندازی مد مترجم برای دستیار مجازی خود (گوگل اسیستنت) خبر داد. به لطف این ابزار دو فرد که به زبان های متفاوت سخن می گویند می توانند با کمک ترجمه همزمان اسیستنت، با یکدیگر گفتگو کنند.

گوگل همچنین در ماه های اخیر تلاش نموده که اپ مپس را به ابزار مفیدتری برای مسافران بدل کند. در ماه اوت این شرکت از ارائه ابزارهایی خبر داد که امکان رزرو سرویس های مختلف مسافرتی از قبیل پرواز و هتل را فراهم می کنند و در نتیجه همزمان با حرکت به سمت یک مقصد جدید دیگر نیازی به ترک کردن فضای اپلیکیشن مپس نخواهد بود و کاربر می تواند تمام نیازهای مسافرتی خود را از طریق آن رفع کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی