ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر اکسپریا 3 از نمایشگر صاف و پنل پشتی خمیده خبر می‌دهد

سونی اخیرا با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال 2019، از کاهش 32 درصدی فروش در واحد موبایل خبر داد. این مسئله اما سبب نشده تا سونی بیکار بنشیند. پرچمدار بعدی این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

سونی اخیرا با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال 2019، از کاهش 32 درصدی فروش در واحد موبایل خبر داد. این مسئله اما سبب نشده تا سونی بیکار بنشیند. پرچمدار بعدی این شرکت در دست ساخت بوده و طبق شایعات منتشر شده توسط خبرگزاری های چینی، اکسپریا 3 نام دارد.

به تازگی رندری از اکسپریا 3 منتشر شده که نمایشگر صاف و پنل پشتی خمیده را نشان می دهد. اگر تصویری که در ادامه مشاهده می کنید صحت داشته باشد، پرچمدار بعدی سونی به گوشی خاطره انگیز اکسپریا آرک اس شباهت خواهد داشت که سپتامبر 2011 به بازار عرضه شد.

رندر اکسپریا 3

پیش بینی می شود اکسپریا 3 از چیپست اسنپدراگون 865 بهره مند بوده و همچنان از پنل عریض سینمایی (CinemaWide) با نسبت تصویر 21 به 9 برخوردار باشد.

همانطور که در تصویر مشاهده می شود، اکسپریا 3 تغییر چندانی نسبت به اکسپریا 1 نکرده و با اینکه قضاوت در مورد ظاهر گوشی از این زاویه مشکل است، اما می توان به پیکربندی احتمالا دایره ای دوربین و سنسور اثر انگشت در پنل کناری پی برد.

نمایشگر از نوع اولد و بدون ناچ یا مکانیزم پاپ آپ خواهد بود ولی هنوز در مورد نرخ رفرش نمایشگر تردیدهایی وجود دارد. باید دید سونی با پیروی از دیگر سازندگان پرچمدار خود را به نمایشگر 90 هرتزی مجهز می کند یا خیر.

از دیگر مشخصات گوشی اکسپریا 3 می توان به دوربین سه گانه، قابلیت های بیشتری برای Video Creator و پشتیبانی از اینترنت 5G برای کشورهایی که اینترنت نسل پنجم را ارائه می کنند، اشاره کرد. سونی مدل 4G این گوشی را نیز عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که با توجه به سیاست عجیب سونی در نامگذاری گوشی های خود، نام اکسپریا 3 هنوز نهایی نشده و ممکن است تغییر کند.

سونی به احتمال زیاد جزییات بیشتری را از اکسپریا 3 در رویداد MWC 2020 که فوریه سال آینده برگزار می شود، منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی