ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا ریزر معرفی شد؛ اولین گوشی تاشوی موتورولا با طراحی نامتعارف

موتورولا سرانجام از اولین گوشی تاشوی خود به نام موتورولا ریزر رونمایی کرد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از ژانویه سال آینده میلادی به قیمت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۳

موتورولا سرانجام از اولین گوشی تاشوی خود به نام موتورولا ریزر رونمایی کرد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از ژانویه سال آینده میلادی به قیمت 1500 دلار در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

چشمگیرترین ویژگی گوشی تاشو موتورولا ریزر، طراحی آن است. دیزاین این گوشی برخلاف دیگر گوشی های تاشو است که پس از باز شدن به تبلت تبدیل می شوند. تمرکز موتورولا در این محصول، قابل حمل بودن بوده به همین دلیل نمایشگر pOLED این گوشی به سمت پایین بسته شده و ابعادی 6.2 اینچی با نسبت تصویر 21 به 9 دارد.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

پس از بسته شدن موتورولا ریزر، نمایشگر 2.7 اینچی اولد Quick View روبروی چشمان کاربر قرار می گیرد که برای نگاه کردن به نوتیفیکیشن ها، پاسخ دهی به ایمیل ها و پیام ها، پرداخت گوگل پی و فراخوانی دستیار هوشمند گوگل کاربردی خواهد بود. پس از باز کردن گوشی، محتویات نمایشگر کوچک بدون تاخیر به نمایشگر بزرگ منتقل می شوند.

لولای نمایشگر گوشی تاشو موتورولا ریزر پشت نمایشگر قرار گرفته و مکانیزم آن به گونه ایست که هیچ درزی در نمایشگر باقی نمی گذارد و همین عامل مانع از ورود گرد و غبار و آسیب رساندن به نمایشگر شده است. قطعات متحرک در دو طرف نمایشگر قرار گرفته اند که سبب شده نمایشگر بدون خط تا باشد.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

یکی از قابلیت های جالب گوشی تاشو موتورولا ریزر که کاربر را به سال های قبل می برد، امکان قطع کردن تماس با تا کردن گوشی است. البته می توان این قابلیت را در تنظیمات گوشی غیر فعال کرد.

قلب تپنده گوشی تاشو موتورولا ریزر چیپست میانرده اسنپدراگون 710 است که حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را همراهی می کنند. این ترکیب، کمی ناامید کننده و منسوخ شده به نظر می رسد ولی به لطف نسخه خام سیستم عامل اندروید، کار کردن با گوشی روان توصیف شده است.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

باتری 2510 میلی آمپر ساعتی موتورولا ریزر با اینکه از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند، از باتری پیکسل 4 هم ظرفیت کمتری دارد. اما به خاطر سخت افزار میانرده، می توان به دوام یک روزه آن امیدوار بود.

گوشی تاشو موتورولا ریز از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 در لبه بیرونی بهره می برد که کاربر می تواند به کمک نمایشگر کوچک، با آن عکس سلفی بگیرد. در پنل جلویی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که برای تماس های تصویری به کار می رود.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

گوشی تاشو موتورولا ریزر در برابر پاشیده شدن آب مقاوم بوده و از استاندارد eSIM پشتیبانی می کند. حسگر اثر انگشت در پایین گوشی تعبیه شده و از NFC و USB-C نیز برخوردار است. متاسفانه خبری از جک هدفون نیست.

گوشی مورد بحث با اندروید 9 از ژانویه سال 2020 به صورت آنلاک با قیمت 1500 دلار در آمریکا به بازار عرضه می شود. این گوشی در کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکای لاتین و استرالیا نیز روانه بازار خواهد شد.

نگاه نزدیک به گوشی تاشو موتورولا ریزر:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علی
    علی | ۲۶ آبان ۱۳۹۸

    خیلی خوبه.
    کوچک شدن به اندازه کف دست مزیت نیست چون مردم به اندازه‌ فعلی گوشی‌ها عادت کرده اند ولی بزرگ شدن به اندازه تبلت مزیته واقعا.

  • mohamad_mogharrab
    mohamad_mogharrab | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    قیمتش خیلیه بازم. کاش تلفنا 2بار تا میخورد که کوچیکتر میشد.

  • آریا
    آریا | ۲۳ آبان ۱۳۹۸

    یادش بخیر v3i داشتم

  • FarhaD
    FarhaD | ۲۳ آبان ۱۳۹۸

    اگر اندازه رو بزرگتر میکرد و بعد از بازشدن اندازه تبلت میشد محشر میشد ولی الانم خیلی زیباست

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۳ آبان ۱۳۹۸

    چقدر خوبه! دلم خواست ?

مطالب پیشنهادی