ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست گیمینگ ریزر کراکن آلتیمیت با قیمت 129 دلار رونمایی شد

ریزر از هدست گیمینگ جدید خود به نام ریزر کراکن آلتیمیت (Razer Kraken Ultimate) رونمایی کرد. این محصول از قابلیتی به نام THX Spatial Audio بهره می برد که به گفته ریزر از صدای فراگیر عملکرد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

ریزر از هدست گیمینگ جدید خود به نام ریزر کراکن آلتیمیت (Razer Kraken Ultimate) رونمایی کرد. این محصول از قابلیتی به نام THX Spatial Audio بهره می برد که به گفته ریزر از صدای فراگیر عملکرد بهتری داشته و گیمر را بیشتر در دنیای بازی غرق می کند.

هدست ریزر کراکن آلتیمیت از آنجا که محصولی پرچمدار محسوب می شود، از قابلیت های متعددی برخوردار است. این محصول درایورهای نئودیمیومی 50 میلیمتری داشته و از تکنولوژی THX Spatial Audio بهره مند است. این تکنولوژی با بهره برداری از واکنش گوش های انسان به صداها، کاربر را در یک حباب 360 درجه قرار می دهد. به گفته ریزر این قابلیت از صدای فراگیر 7.1 کاناله قدرتمندتر است.

هدست ریزر کراکن آلتیمیت

کمپانی ریزر برای اطمینان از واضح بودن صدای گیمر در چت ها، میکروفون ریزر کراکن آلتیمیت را به قابلیت حذف نویز مجهز کرده تا صدای او هر چه شفاف تر به گوش هم تیمی ها برسد.

گوشی های هدست مورد بحث در داخل از ابرهای نرم و در قسمت بیرون از چرم مصنوعی بهره می برند همچنین داخل آنها ژل های مخصوصی تعبیه شده که گوش های کاربر را خنک می کنند. ریزر گیمرهایی که از عینک استفاده می کنند را فراموش نکرده و گوشی ها را طوری طراحی کرده تا فشار کمتری به دسته عینک وارد کنند.

هدست ریزر Kraken X USB

فرکانس پاسخ دهی هدست ریزر کراکن آلتیمیت که تنها 275 گرم وزن دارد، از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغیر بوده و حساسیت آن 109 دسیبل است. این محصول از نورپردازی Chroma RGB نیز بهره مند بوده و با کابل 1.3 متری USB به سیستم متصل می شود. هدست ریزر کراکن آلتیمیت از هم اکنون به قیمت 129 دلار قابل خریداری است.

ریزر علاوه بر هدست ریزر کراکن آلتیمیت، هدست ارزان قیمت Kraken X USB را نیز به قیمت 59 دلار معرفی کرد. فرکانس پاسخ دهی این محصول از 12 هرتز تا 28 کیلوهرتز و با حساسیت 109 دسیبل بوده و از صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 40 میلیمتری و نورپردازی سبز روی گوشی ها بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    سلام دوستان. ی هدفون سیمی خوب ک برا گیم خوب باشه بگین بخرم. زیر 100 تومن. میدونین دیگه با این فشار اقتصادی. برا بازیای حرفه ای نمیخوان برا پابجی موبایل میخوام

    • saeed
      saeed | ۲۵ آبان ۱۳۹۸

      درود ، رفیق با شرایط الان زیر ۱۰۰ تومن چیز خوبی پیدا نمیکنی اگه بتونی یکم بیشتر هزینه کنی و هدفون rapoo vh200 کارکرده پیدا کنی کارت رو راه میندازه و عالیه

      • mahdi_asdn
        mahdi_asdn | ۲۵ آبان ۱۳۹۸

        دستت درد نکنه. 100 تومنو واسه کحدودش گفتم. ینی منظورم این بود ک زساد نمیخوام خرج کنم. بازم مرسی

مطالب پیشنهادی