ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی Desire 19s با دوربین سه گانه به قیمت 195 دلار معرفی شد

کمپانی HTC که این روزها حال و روز خوبی ندارد از گوشی میانرده Desire 19s رونمایی کرد. این گوشی جانشین گوشی Desire 12s می شود و در حال حاضر با قیمت 195 دلار در کشور ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

کمپانی HTC که این روزها حال و روز خوبی ندارد از گوشی میانرده Desire 19s رونمایی کرد. این گوشی جانشین گوشی Desire 12s می شود و در حال حاضر با قیمت 195 دلار در کشور تایوان قابل خریداری است.

اچ تی سی Desire 19s از نمایشگر 6.2 اینچی IPS با رزولوشن +HD و نسبت تصویر 19 به 9 بهره می برد. بالای نمایشگر ناچ قطره ای به چشم می خورد که پذیرای دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است.

اچ تی سی Desire 19s

پنل پشتی گوشی اچ تی سی Desire 19s از جنس شیشه بوده و در قسمت بالا شفاف و در قسمت پایین برجسته است. سنسور اثر انگشت در نیمه بالایی جا خوش کرده و در گوشه بالا و سمت چپ پنل نیز دوربین سه گانه قرار گرفته است.

گوشی مذکور از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9، سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض با ضریب اف f/2.2 و حسگر 5 مگاپیکسلی عمق سنج بهره مند است.

تلفن هوشمند اچ تی سی Desire 19s از چیپست هلیو P22 مدیاتک در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (قابل ارتقاء با کارت حافظه میکرو SD)، برخوردار است. باتری ظرفیتی برابر با 3850 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند.

اچ تی سی Desire 19s

از دیگر ویژگی های تلفن هوشمند مورد بحث می توان به برخورداری از پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و NFC اشاره کرد.

اچ تی سی Desire 19s با سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری Sense UI در رنگ های آبی و مشکی از حالا به قیمت 195 دلار در تایوان قابل خریداری است. سازنده هنوز برنامه ای برای عرضه این محصول در کشورهای دیگر ندارد.

اچ تی سی چند روز قبل گزارش مالی خود را در سه ماهه سوم سال 2019 منتشر کرد که از ضرردهی برای ششمین فصل متوالی خبر می داد. این شرکت بحران زده اواخر مهر ماه امسال از دومین موبایل مبتنی بر بلاکچین خود به نام Exodus 1s رونمایی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۶ آبان ۱۳۹۸

    برند فوقعلاده با کیفیت و با دوامی بود ولی پا فشاریش رو یه سری سنتا و تغییر ندادن طراحیش تو زمان درست باعث شد از رقابت جا بمونه

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    نخرید که HTC دیگه هیچ آپدیتی برای گوشی هاش نمیده

مطالب پیشنهادی