ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی موتورولا ریزر
تکنولوژی

جعبه جذاب موتورولا ریزر شامل چه اقلامی است؟ [تماشا کنید]

گوشی های تاشویی نظیر گلکسی فولد سامسونگ یا هواوی میت اکس ضمن برخورداری از طراحی تقریبا یکسان، با تاخیرهای مشابه به دست مشتریانشان رسیدند و هر دو به یک اندازه باعث ناامیدی کاربران شدند. اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

گوشی های تاشویی نظیر گلکسی فولد سامسونگ یا هواوی میت اکس ضمن برخورداری از طراحی تقریبا یکسان، با تاخیرهای مشابه به دست مشتریانشان رسیدند و هر دو به یک اندازه باعث ناامیدی کاربران شدند. اما در حالی که همه تصور میکردیم گوشی های تاشو راه به جایی نمی برند و فعلا تکنولوژی به اندازه کافی پیشرفت نکرده که مسیر برای ساخت این موبایل ها هموار شود موتورولا از گوشی تاشو ریزر رونمایی کرد؛ دستگاهی با نمایشگر تاشو، لولای نوآورانه و نسخه سفارشی از اندروید.

موتورولا ریزر در واقع برداشت جدید شرکت سازنده از گوشی های ریزر قدیمی است که بی تردید در زمره نوآورانه ترین طرح های حال حاضر قرار می گیرد. اما بسته بندی و جعبه طراحی شده برای این گوشی نیز مانند خود آن چشم نواز و متفاوت است.

همانطور که در تصویر می بینید برخلاف جعبه های چهارگوش متداول که برای پرچمدارانی نظیر آیفون 11 و گلکسی نوت 10 سامسونگ طراحی شده، موتورولا ریزر جعبه ای ایستاده با درپوش شفاف دارد که میتوانید از طریق آن محتویات داخل جعبه را ببینید. نیمه بالایی جعبه به سمت بالا باز می شود و از آنجا می توانید گوشی را ببینید که درون محفظه ای زاویه دار قرار گرفته است.

در واقع هدف اصلی شرکت سازنده از ارائه این طرح آن است که از بخش انتهایی جعبه به عنوان پایه ای برای گوشی خود استفاده نمایید. بخش های کناری محل قرار گیری گوشی نیز دارای تعدادی منفذ هستند که نقش اسپیکر را ایفا میکنند و میتوانید از آنها برای تقویت صدای دستگاه حین پخش موسیقی استفاده نمایید. البته این جعبه فاقد پورت شارژ یا امکان اتصال به پریز برق است و نمیتوانید از آن انتظار داشته باشید که گوشی را شارژ کند یا عملکردی مشابه به اسپیکر های واقعی را از خود به نمایش بگذارد.

لوازم جانبی این گوشی هم در محفظه ای شبیه به کیف عینک های آفتابی گران قیمت قرار دارند که می توانید از آن برای حمل خود گوشی نیز استفاده نمایید. تمامی آنچه در این محفظه می یابید در زیر آمده اند:

  • ایربادهای سیمی ریزر با پورت USB-C
  • کیف لوازم جانبی
  • شارژر دیواری  TurboPower
  • کابل USB-C
  • آداپتور جک هدفون به USB-C
  • راهنمای چاپی
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    وقتی کیفیت دوربینش بدرد نمیخوره. این قیمت نمی ارزه.

مطالب پیشنهادی