ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کرایه تاکسی های اینترنتی
تکنولوژی

بیانیه اسنپ و تپسی در مورد افزایش قیمت بنزین؛ کرایه ها تغییری نخواهند کرد

شب گذشته در خبرها خواندید که بالاخره پس از ماه ها گمانه زنی قیمت بنزین افزایش یافت و قرار شد که از این پس به صورت سهمیه بندی شده در اختیار مردم قرار بگیرد. طبق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۸

شب گذشته در خبرها خواندید که بالاخره پس از ماه ها گمانه زنی قیمت بنزین افزایش یافت و قرار شد که از این پس به صورت سهمیه بندی شده در اختیار مردم قرار بگیرد. طبق دستورالعمل جدید، هر خودروی سواری ماهانه ۶۰ لیتر بنزین سهمیه ای دریافت می کند که نرخ هر لیتر آن برابر با ۱۵۰۰ تومان خواهد بود. پس از اتمام سهمیه نیز دارندگان انواع خودرو می توانند آن را به نرخ هر لیتر ۳۰۰۰ تومان خریداری کنند.

البته در نرخ های جدید فکری هم به حال رانندگان تاکسی شده و قرار است که ماهانه چهارصد لیتر بنزین سهمیه ای در اختیار آنها قرار بگیرد. از آنجا که وضعیت رانندگان تاکسی های اینترنتی در هاله ای از ابهام بود و این نگرانی در میان مردم ایجاد شد که آیا باید منتظر افزایش قیمت کرایه تاکسی های اینترنتی باشند یا خیر، دو شرکت اسنپ و تپسی با انتشار بیانیه ای هرگونه افزایش نرخ کرایه خود به خاطر بالا رفتن قیمت بنزین را تکذیب کردند.

شرکت اینترنتی اسنپ بامداد جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

با توجه به آغاز سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می رسانیم که به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد.

از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

همچنین نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی هیچگونه تغییری نداشته و کاربران راننده می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهند.

کرایه تاکسی های اینترنتی
هجوم مردم به پمپ بنزین ها برای خرید بنزین

شرکت تپسی نیز با انتشار بیانیه ای مشابه خبر داد که به رانندگانش بنزین سهمیه ای تعلق می گیرد و مردم نباید نگران افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی باشند.

پیرو انتشار خبر سهمیه‌بندی بنزین و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می‌رسانیم سهمیه‌ی بنزین به رانندگان تاکسی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد.

با توجه به اختصاص سهمیه به تاکسی‌های آنلاین، قیمت سفرها تغییری نخواهد کرد. جزئیات این موضوع شامل شرایط دریافت سهمیه و نحوه تخصیص آن به رانندگان تاکسی‌های آنلاین، متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است استفاده از سهمیه سوخت صرفاً با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است و سهمیه کامل آبان ماه نیز طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از بامداد امروز (۲۴ آبان ماه) به کارت سوخت شخصی مالکان خودرو واریز شده و به مدت شش ماه قابل ذخیره سازی است.

همچنین طبق این اطلاعیه نرخ سی ان جی بدون تغییر خواهد بود، برای مسافربر های اینترنتی مشروط بر آن که نرخ‌ های خود را از مقادیر مصوب به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت. برای تأمین سوخت خودروهای مسافربر خطی و بین شهری، آژانس‌های مسافربری، آموزشگاه‌های رانندگی تمهیدات لازم اتخاذ شده است که اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alimesbah
    alimesbah | ۲۵ آبان ۱۳۹۸

    توجه کردید افزایش 50% نرخ بنزین برای تاکسی های اینترنتی پشت این خبر گم شد؟

  • iliyatiger
    iliyatiger | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    چرا واقعا سکوت کردیم

  • مجید
    مجید | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    تکرار می کنم: علی برکت الله!

    • hamed_a
      hamed_a | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

      حالم از کلمه به هم میخوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی