ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز فروش هواوی میت ایکس در چین؛ 2400 دلار برای موبایلی بدون سرویس‌های گوگل

بالاخره بعد از مدت ها گوشی تاشوی جدیدی روانه بازار شد. هواوی همان طور که وعده داده بود فروش میت ایکس را در فروشگاه آنلاین Vmall چین آغاز کرده است. هواوی میت ایکس 16،999 یوآن ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

بالاخره بعد از مدت ها گوشی تاشوی جدیدی روانه بازار شد. هواوی همان طور که وعده داده بود فروش میت ایکس را در فروشگاه آنلاین Vmall چین آغاز کرده است.

هواوی میت ایکس 16،999 یوآن یعنی در حدود 2400 دلار آمریکا قیمت دارد و از شبکه های مخابراتی 5G هم پشتیبانی می کند. گوشی تاشو چینی ها نمایشگر 8 اینچی دارد و از چیپست کرین 980 بهره می برد. 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم مشخصات این پرچمدار خاص از سرزمین اژدهای سرخ را تکمیل می کنند.

میت ایکس در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ طراحی متفاوتی دارد. نمایشگر گوشی سامسونگ به داخل تا می شود اما هواوی میت ایکس به گونه ای طراحی شده که به بیرون خم شود. به همین دلیل به نظر می رسد در مقابل ضربه آسیب پذیر باشد.

از آنجایی که هواوی در خارج از سرزمین مادری با مشکل مواجه شده و مورد قهر دولت ایالات متحده و هم پیمانانش قرار گرفته، میت ایکس هم احتمالاً در خارج از چین با مشکلاتی مواجه خواهد شد. به دلیل تحریم های ایالات متحده و در نتیجه محدودیت های اعمال شده از سوی گوگل علیه این شرکت، گوشی های جدید هواوی امکان بهره بردن از اپلیکیشن های گوگل را ندارند. فروش چنین دستگاهی بدون سرویس های گوگل هم احتمالاً مشکل خواهد بود؛ به ویژه این که رقیب آن، گلکسی فولد سامسونگ چنین مشکلی ندارد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی پای هواوی میت ایکس به بازار دیگر کشورها باز شود. هواوی پیش از این اعلام کرده بود که عرضه این محصول به پشتیبانی دیگر کشورها از شبکه 5G بستگی دارد و عرضه در مناطق دیگر جهان در دست بررسی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mahdi
    Mahdi | ۲۶ آبان ۱۳۹۸

    مرگ بر اینستاگرام و فیلتر شکن...???

    • Erfanalone۹۲
      Erfanalone۹۲ | ۲۶ آبان ۱۳۹۸

      فقط فازتو بگو???این همه کامنت مسخره فقط واسه دیس لایک گرفتن؟؟؟؟

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۶ آبان ۱۳۹۸

      شماکه راست میگین
      مث ایرانسل زنگ زدم میگم چرانت قطع؟میگه داریم بروزرسانی میکنیم،میگم کل ایران وداریدبروزرسانی میکنید؟جوابی نداره بده،گفتم تاگازاشک آورتوخیابوناست شمادرحال بروزرسانی هستین،
      فعلاکه مردم درحال بروزرسانی هستن،،

  • عزراییل
    عزراییل | ۲۶ آبان ۱۳۹۸

    اینجا کسی خبرو نمی خونه همه میان اینجا ببینن چه خبره

مطالب پیشنهادی