ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت 30 پرو
تکنولوژی

کالبد شکافی هواوی میت 30 پرو توسط iFixit؛ تعمیر نه‌چندان مشکل اما امتیاز متوسط

وبسایت iFixit به تازگی گوشی هواوی میت 30 پرو را کالبد شکافی کرده و از تعمیر پذیری نه چندان مشکل آن گفته است. به گفته کارشناسان iFixit باز کردن گوشی همچنان می تواند با ریسک ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

وبسایت iFixit به تازگی گوشی هواوی میت 30 پرو را کالبد شکافی کرده و از تعمیر پذیری نه چندان مشکل آن گفته است.

به گفته کارشناسان iFixit باز کردن گوشی همچنان می تواند با ریسک همراه باشد. دلیل، استفاده از مقدار زیادی چسب و قاب احاطه شده در شیشه است. علاوه بر این اشاره شده که خوشبختانه موادی که هواوی در ساخت میت 30 پرو استفاده کرده آن قدر شکننده نیستند که به راحتی از بین بروند.

داخل گوشی هیچ چیز شگفت انگیز مخفی وجود ندارد. کابل ها به راحتی از جای خود کنار می روند و بیشتر بخش های ماژولار با پیچ های چهارسو یا اتصالات مشابه لِگو متصل شده اند. iFixit اشاره کرده که به دلیل ماژولار بودن بیشتر قطعات، امکان تعویض ساده آنها وجود دارد.

اما چه چیزی باعث شده هواوی میت 30 پرو امتیاز حداکثری تعمیر را دریافت نکند؟ جدای از فرایند کالبدشکافی خسته کننده، نمایشگر تا لبه های گوشی ادامه پیدا کرده و به محکمی به فریم چسبانده شده و به این ترتیب جداسازی آن به شدت خطرناک است. علاوه بر این اشاره شده که در آوردن باتری نسبتاً ساده است اما باز گرداندن آن به جای سابق نیاز به صرف زمان زیادی دارد.

iFixit در نهایت امتیاز 5 از 10 را به هواوی میت 30 پرو داده که در بین گوشی های امروزی با تعمیر پیچیده، شاید چندان هم بد نباشد. هواوی میت 30 پرو به طور پیش فرض از سرویس های گوگل بی بهره است و حضور چندانی در بازار کشورهای به غیر از چین هم نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Artin
    Artin | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    تو فصل سرما شکستیم ارغوان شدیم :)

  • boos
    boos | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    اسلام ناب محمدی

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

      خفه شو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی