ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تپ‌سی موقتاً یک سوم درآمدش را به رانندگان این شرکت اختصاص می‌دهد

در روزهای اخیر با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه رو شده‌اند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت از ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

در روزهای اخیر با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه رو شده‌اند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت از رانندگان خود و کاهش نگرانی آنها، یک سوم درآمدش را به آنها اختصاص می‌دهد.

«میلاد منشی‌پور» مدیر عامل شرکت تپ‌سی، با اعلام این خبر گفته که تیم آنها در روزهای گذشته طی تماس‌ها و تعاملی که با سفیران داشته متوجه نگرانی آنها از افزایش قیمت بنزین و متعاقب آن افزایش هزینه‌های جاری‌شان شده است: «به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای حمایت از آنها، بخشی از درآمد خود را به آنها اختصاص دهیم.»

به گفته منشی‌‌‌پور، با اجرای این تصمیم، تپ‌سی حداقل به مدت یک هفته، با کاهش کمیسیون دریافتی خود، یک سوم درآمدش از سفرها را به سفیران اختصاص می‌دهد. به این ترتیب کمیسیون این شرکت از 15 درصد به 10 درصد کاهش یافته و 5 درصد باقی مانده به درآمد رانندگان اضافه می‌شود.

گفتنیست پیش‌تر نیز شرکت تپسی اعلام کرده بود در تاریخ‌های 27 و 28 آبان، برای کمک به به رانندگان مشغول به کار در این تاکسی اینترنتی، به ازای هر لیتر مصرفی، مبلغ 1500 تومان به صورت وام و 500 تومان پاداش بلاعوض اختصاص می‌دهد.

سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه 24 آبان آغاز و قرار شد برای کمک به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه سهمیه بنزین اختصاص یابد. این سهمیه شامل تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌شود که در طول یک ماه، بیش از 200 کیلومتر پیمایش داشته باشند و به ازای هر لیتر 1500 تومان تا سقف 300 لیتر در ماه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Milady
    Milady | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    دوستان حق کمیسیون اسنپ تو تمام شهرها 20درصد هست؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی