ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلاکچین
تکنولوژی

اولین بلیط هواپیمای مبتنی بر بلاکچین در آلمان صادر شد

شرکت خطوط هوایی آلمانی Hahn Air در همکاری با پلتفرم توزیع سفر Winding Tree، اولین بلیط هواپیمای مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین را صادر کرد. این شرکت روز دوشنبه مسافرانی که بلیط های مبتنی بر بلاکچین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

شرکت خطوط هوایی آلمانی Hahn Air در همکاری با پلتفرم توزیع سفر Winding Tree، اولین بلیط هواپیمای مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین را صادر کرد.

این شرکت روز دوشنبه مسافرانی که بلیط های مبتنی بر بلاکچین را در دست گرفته بودند، از مبدأ دوسلدورف به لوگزامبورگ منتقل کرد. مسافران این هواپیما موسس و مدیر ارشد اطلاعات شرکت Winding Tree و سرپرست مهندسی فروش خطوط هوایی Hahn Air بودند.

صدور اولین بلیط هواپیما مبتنی بر بلاکچین توسط خطوط هوایی Hahn Air

«Jörg Troester»، از مدیران ارشد خطوط هوایی مورد بحث در گفتگویی با خبرگزاری رویترز با اشاره به اینکه این شرکت پس از پرواز، جزییات چگونگی کارکرد بلیط های مبتنی بر بلاکچین را توضیح داده و به دنبال راه هایی برای تجاری سازی آن خواهد بود، گفت: «برای ما مهم است تا با نگاه به آینده، چگونگی سرعت بخشیدن به پروسه توزیع را درک کنیم.»

شرکت Hahn Air علاوه بر اینکه شرکتی مسافربری است، در زمینه توزیع به شرکت های گردشگری نیز فعالیت کرده و می تواند به کمک پلتفرم Winding Tree و پس از تکمیل پروسه رزرو، موجودی را لیست کرده، درخواست های رزرو را مدیریت کرده و پرداختی ها را دریافت کند. این شرکت پرداخت ها را در قالب پول نقد، کارت اعتباری یا رمزارز دریافت می کند.

کمپانی Winding Tree نوعی پلتفرم توزیع سفر منبع باز، غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاکچین است و تاکنون با شرکت های هواپیمایی مثل ایر کانادا، Air France-KLM، لوفتهانزا و Swissport همکاری کرده است. این شرکت همچنین با هتل های بزرگی همانند Nordic Choice Hotels، هتل های زنجیره ای citizenM و Airport Hotel Basel همکاری هایی داشته است.

بلاکچین، که به عنوان تکنولوژی زیر ساخت بیت کوین شناخته می شود، نوعی دیتابیس اشتراکی است که توسط شبکه ای از کامپیوترها نگهداری می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Herodet
    Herodet | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    شبکه خبر نشون میداد یه عالمه مردم ریختن تو خیابون واسه محکوم کردن اغتشاشات دیگه چرا ناراحت این مردم نباید باشیم ساندیس میرن بالا به سلامتی بنزین سه تومنی

  • O۹Erd
    O۹Erd | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    سخنگوی قوه قضائیه انقد بیشرفه که میگه اینترنت باید زودتر قطع میشد...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی