ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به تقلید از اپل کسب و کار خدماتی راه اندازی می‌کند

سامسونگ قصد دارد با تقلید از اپل، کسب و کار خدمات محور خود را با ارزش سالیانه 50 میلیارد دلار راه اندازی کند. غول فناوری کره ای امیدوار است با کسب درآمد از راه فروش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سامسونگ قصد دارد با تقلید از اپل، کسب و کار خدمات محور خود را با ارزش سالیانه 50 میلیارد دلار راه اندازی کند. غول فناوری کره ای امیدوار است با کسب درآمد از راه فروش حق عضویت، کاهش فروش تلفن های هوشمند را جبران کند.

سامسونگ در طول چهار سال گذشته سرمایه گذاری های کلانی در حوزه نرم افزار انجام داده. یکی از مدیران ارشد این شرکت می گوید سامسونگ قصد دارد با راه اندازی بخش خدماتی کسب و کار خود تجربه معنی داری برای مشتریان فراهم کند.

اسمارت هوم

تحلیلگران پیش بینی می کنند در آینده نزدیک صادرات تلفن های هوشمند شرکت سامسونگ فقط 1 تا 2 درصد رشد کند. به همین دلیل سازنده کره ای امیدوار است با کسب درآمد از راه اشتراک کاربران، به رشد کسب و کار خود ادامه دهد.

یکی از مدیران ارشد سامسونگ در گفتگویی با روزنامه فایننشال تایمز می گوید موج جدیدی از تکنولوژی ها در راه هستند که می توان از آنها به خدمات مبتنی بر فضای ابری، اتصالات پیشرفته، اتصالات مقیاس بزرگ به کمک فناوری 5G و هوش مصنوعی اشاره کرد.

غول فناوری کره جنوبی امیدوار است 1 میلیارد حساب کاربری در پلتفرم خانه هوشمند این شرکت به نام SmartThings ایجاد شود. یکی از مدیران ارشد این کمپانی می گوید:

«اول باید محصول خوبی تولید کنیم که مردم واقعا از آن استفاده می کنند. سپس با مقیاس پذیری می توان به درآمد رسید. نباید این روند را وارونه طی کرد که اشتباه رایجی است. بازه زمانی مقیاس پذیری، دو تا سه سال است که در این مدت باید به دنبال فرصت های نوآوری در خدمات باشیم.»

یکی از روش های کسب درآمد، مدل به اشتراک گذاری کسب درآمدهاست که در آن بخشی از درآمدها به واسطه تراکنش ها عاید سامسونگ می شود. این شرکت با مستر کارت قراردادی امضاء کرده که مشتریان می توانند مواد غذایی را از یخچال های متعلق به سامسونگ سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • 日本人
    日本人 | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    دوستانی که برنامه میهن پراکسی رو دانلود کردن آپلودش کنن تو picofile.com

  • 日本人
    日本人 | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    ایران به تقلید ازکره شمالی اینترنت را بر روی مردم بست

  • porsesh
    porsesh | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    ملت‌های آزاد و قانون‌مند به دلیل آرامش و ... درباره هر مطلبی که در نت می‌خوانند کامنت مرتبط منتشر می‌کنند اما ما رو ببین. تقریبا هیچ کامنت مرتبطی در برای پست‌ها نیست. هر پست فرصتی موقتی و غالبا بی فایده برای درد دل. دل‌های پرخون. مملکتی با این همه منابع انسانی و طبیعی... اون وقت فکرمون شده نیازها و حقوق اولیه‌مون...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی