ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت X
تکنولوژی

تعویض نمایشگر هواوی میت ایکس به اندازه خرید آیفون 11 پرو هزینه دارد

هواوی به تازگی هزینه تعویض بخش های مختلف گوشی تاشوی میت ایکس را منتشر کرده که بر اساس آن، تعویض نمایشگر این گوشی به اندازه قیمت آیفون 11 پرو هزینه روی دست کاربر می گذارد. ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

هواوی به تازگی هزینه تعویض بخش های مختلف گوشی تاشوی میت ایکس را منتشر کرده که بر اساس آن، تعویض نمایشگر این گوشی به اندازه قیمت آیفون 11 پرو هزینه روی دست کاربر می گذارد.

سال 2019 برای اولین بار شاهد عرضه گوشی های تاشو از سازندگان بزرگ دنیای موبایل بودیم. سه عضو شاخص این خانواده کم جمعیت یعنی سامسونگ گلکسی فولد، موتورولا ریزر 2019 و هواوی میت ایکس هستند که البته آخری هنوز به شکل رسمی وارد بازار جهانی نشده است.

جنگ تجاری آمریکا و چین باعث شد تا عرضه میت ایکس چند بار به تعویق بیفتد و نهایتاً فقط در بازار چین فروخته شود. البته چینی ها به خوبی از این گوشی استقبال کردند و طی مدت کوتاهی موجودی این محصول خاص به فروش رفت. هواوی برای عرضه جهانی میت ایکس مشکلات زیادی را پیش رو دارد که یکی از آنها، قیمت بسیار بالای آن است. این محصول 2400 دلاری حتی در سطح جهان هم مشتریان اندکی خواهد داشت.

بدترین تکنولوژی های 2019

مشکل بزرگ دیگر، هزینه تعمیر فوق العاده زیاد بخش های مختلف میت ایکس است. طبق آخرین اطلاعاتی که از سوی هواوی منتشر شده، شما برای تعویض نمایشگر نه چندان بادوام این گوشی تاشو باید 1000 دلار بپردازید؛ مبلغی که برای خرید یک دستگاه آیفون 11 پرو کفایت می کند.

از جمله موارد دیگر این فهرست می توان به تعویض باتری (40 دلار)، تعویض مادربورد (509 دلار)، تعویض قاب محافظ باتری (51 دلار) و تعویض دوربین اصلی (99 دلار) اشاره کرد.

این هزینه ها را تا حدودی می شود توجیه کرد، چون میت ایکس را نباید به عنوان گوشی اصلی خریداری نمود. این محصول خاص با وجود عرضه محدود، هنوز در فاز تحقیق و توسعه قرار دارد و احتمالاً به چند سال زمان نیاز دارد تا به محصولی کاربردی و همگانی بدل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    نمیتونم تا اردیبهشت صبر کنم که پذیرش دانشگاهم بیاد و یه بار واسه همیشه از این سگدونی گورمو گم کنم...همونجا که مدرک عمومی مو گرفتم شروع میکنم به کار و تا عمر دارم به این خراب شده برنمیگردم اینجا زندگی ارزش و معنا نداره?

  • عزراییل
    عزراییل | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    حاضرم با دود و شعله علامت بدم ولی جاسوس افزار داخلی نصب نکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی