ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو: مادیران در نمایشگاه لوازم خانگی

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از ۲۸ آبان تا ۱ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. مادیران نیز با ارائه آخرین محصولات از برندهای TCL و ایکس ویژن حضور گسترده‌ای ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از ۲۸ آبان تا ۱ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. مادیران نیز با ارائه آخرین محصولات از برندهای TCL و ایکس ویژن حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه داشته است.

در این گزارش ویدیویی، «بابک ثقفی» مدیرعامل مادیران در گفتگو با دیجیاتو، از سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی در دو سال اخیر برای توسعه لوازم خانگی خبر می‌دهد. او همچنین اشاره می‌کند که مادیران با برندهای خود می‌خواهد حضور جدی‌تری در این حوزه داشته باشد. او همچنین اشاره می‌کند امسال، سهم بازار برندهای تحت مدیریت مادیران در حوزه تلویزیون به ۲۵ درصد رسیده‌اند.

از سوی دیگر «مهران بیات»، مدیرعامل شرکت‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران نیز به دیجیاتو می‌گوید که این شرکت از ابتدای امسال به شکل جدی شروع به فروش بی‌واسطه محصولات به خریداران کرده و حالا این محصولات به شکل اینترنتی هم به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amironline
    amironline | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    برند tcl مربوط به مادیران هست؟

  • amironline
    amironline | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    امیدوارم مادیران روی سایتش کار کنه و بهترش کنه تا اونم مثل محصولاتش بشه

  • 日本人
    日本人 | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    مادیران همه چیزاش تقلبیه نخرید. قطعاتش رو از چین میارن اینجا بدنه و چیزاش رو تولید میکنن رو هم سوار میکنن. میتونید برید مقایسه کنید. قیمت هاش حتی از قیمت اصل هم گرونتره. هر چی خواستید بخرید از بانه بخرید . من مانیتور اصل کره از بانه خریدم اوردم با محصولات مادیران مقایسه کردم چیزای که مادیران میزنه صفحاتشون کدر بود ولی این شفاف عالی. در مورد تلویزیون هم صدق میکنه تلویزیون داداشم مادیرانه آشغاله

مطالب پیشنهادی