ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینترنت در بخش هایی از کشور وصل شد

نت بلاکس که یک وبسایت مدافع آزادی اینترنت در دنیا محسوب می شود دقایقی پیش با ارسال توییتی اعلام کرد که اینترنت بین المللی در ایران در حال برقراری است و هم اکنون برخی شهرها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۴

نت بلاکس که یک وبسایت مدافع آزادی اینترنت در دنیا محسوب می شود دقایقی پیش با ارسال توییتی اعلام کرد که اینترنت بین المللی در ایران در حال برقراری است و هم اکنون برخی شهرها و استان ها از جمله قسمت هایی از تهران به اینترنت دسترسی دارند.

در این توییت آمده است: در حالی که ۱۱۳ ساعت از قطعی اینترنت در ایران می گذرد اتصال اندکی برقرار شده و برخی کاربران ایرانی نیز ظاهرا گزارش داده اند که دسترسی شان به اپلیکیشن های ارتباطی از جمله واتس اپ و اینستاگرام برقرار شده. نت بلاکس سطح این اتصال را ۸ درصد عنوان کرده است. این خبر در حالی منتشر می شود که شب گذشته، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد اینترنت کشور به زودی متصل می شود.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این دسترسی موقتی است یا خیر اما با در نظر داشتن حجم خسارت وارده به شرکت های اینترنتی و پیگیری های صورت شده از سوی برخی مقامات کشور انتظار می رود این ارتباط به زودی کامل شود.

خبرگزاری ایسنا نیز از دسترسی کامل استان هرمزگان به اینترنت جهانی و برقراری دسترسی به واتس اپ و اینستاگرام خبر داده است. وبسایت انتخاب نیز گزارش داده در مناطقی از تبریز، هرمزگان، اراک، مشهد، کرمانشاه و قم اینترنت خانگی ( ADSL ) وصل شده است.

اگر در شهر یا منطقه شما نیز دسترسی به اینترنت برقرار شده لطفا نظرات خود را با ما و کاربران دیجیاتو در میان بگذارید.

اینترنت ایران
توییت پنجاه دقیقه پیش نت بلاکس. سطح دسترسی به اینترنت ۱۰ درصد

این خبر در حال به روز رسانی است...

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Ali
    Ali | ۳۰ آبان ۱۳۹۸

    مردم خوزستان رو دارن میکشن شما فکر اینترنتی هم وطن؟تو ماهشهر و اهواز کشتار راه انداختن.یه کم ... داشته باش هم وطن.مردم واس شما ریختن تو خیابون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی