ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دبیر شورای عالی فضای مجازی: پیام‌رسانی که پاسخگوی نیاز مردم باشد نداریم

دبیر شورای عالی فضای مجازی امروز (۳۰ آبان) در حاشیه مراسم افتتاح بنیاد ملی توسعه فناوری در جمع خبرنگاران اعلام کرد که قطع اینترنت بین الملل باعث شده که رکورد ترافیک داخلی بشکند. او همچنین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۱

دبیر شورای عالی فضای مجازی امروز (۳۰ آبان) در حاشیه مراسم افتتاح بنیاد ملی توسعه فناوری در جمع خبرنگاران اعلام کرد که قطع اینترنت بین الملل باعث شده که رکورد ترافیک داخلی بشکند. او همچنین اعلام کرد که اگرچه بعضی پلتفرم‌های داخلی توانستند به مردم کمک کنند اما هنوز پیام‌رسانی که پاسخگوی نیاز مردم باشد در بین مدل‌‌های بومی وجود ندارد.

«ابوالحسن فیروزآبادی»، با اشاره به قطعی اینترنت در روزهای اخیر خاطر نشان کرد که تصمیم برداشته شدن محدودیت اینترنت به نهادهای دیگر برمیگردد و احتمالا از امروز پیش بینی های لازم برای رفع محدودیت اعمال خواهد شد. به گفته فیروزآبادی اینترنت ملی کنونی درست کار نمی کند چرا که با تمام دنیا در ارتباط نیست: «این قطعی اینترنت ضررها و زیان‌های زیادی به کسب و کارها و مردم زده است.»

او با تاکید بر اینکه با همت وزارت ارتباطات خدمات بانکی در کشور پایدار مانده، اعلام کرد که اگر شبکه ملی اطلاعات قدرت بیشتری داشت، ضرر کسب‌وکارها کمتر می‌شد. فیروزآبادی خاطرنشان کرد که وضعیت کنونی شبکه ملی اطلاعات اما نشان داد که وزارت ارتباطات باید تمهیدات بیشتری برای سر و سامان دادن به این شبکه را در نظر بگیرد.

فیروزآبادی باور دارد که در وضعیت کنونی پلتفرم‌های داخلی تا حد زیادی توانستند کار مردم را راه بیندازند اما از آن‌سو تاکید کرد که همچنان پیام‌رسانی که پاسخگوی نیاز مردم باشد در بین مدل‌های بومی وجود ندارد: «هرچند پیام‌رسان‌های برگزیده کنونی هم از بخت و اقبال خوبی برخوردار شدند.»

به گفته رییس شورای عالی فضای مجازی تصمیم گیری درباره برقراری اینترنت از امروز آغاز شده و بر اساس شنیده‌هایی که به دیجیاتو رسیده رفع محدودیت اینترنت از ساعاتی پیش به صورت مرحله‌ای در ایران آغاز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (80 مورد)
  • javad
    javad | ۱ آذر ۱۳۹۸

    مهم!!!: go.1ashena.ir با این لینک میتونین تو bing سرچاتونو انجام بدین و به مرورگر گوگل وصل شید...وقتی لینک رو تو مرورگرسرچ کردید از روی گزینه های نشان داده شده روی آیکون با نماد b شکل کلیک نمائید تا به مرورگروصل شید.. ویکی پدیا هم میره در کل به درد میخوره امیدوارم کار لَنگتونو راه بندازه

    • Nazi44
      Nazi44 | ۱ آذر ۱۳۹۸

      آدرس رو میشه جدا بفرستید؟ من نتونستم باز کنم

  • FARHAD SHIRAVANI
    FARHAD SHIRAVANI | ۱ آذر ۱۳۹۸

    من مسنجرای داخلی رو اونایی که امتیاز بالایی داشتن نصب کردم،اول که میری تو مخاطبین انگار وارد کویر شدی،اتصالشون با اینترنت الان انگار اپلیکیشن آفلاین،واقعا بلا استفاده شدن.واقعا چرا هزینه میکنن واسه این اپلیکیشن ها.!

  • Alireza
    Alireza | ۱ آذر ۱۳۹۸

    اینترنت رو قطع
    میکنن به آذری جهرمی ربط نداره بعد پیامرسان که میگن نداریم گردن جهرمی میندازن??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی