ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های آینده شیائومی از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کنند

شیائومی اخیراً با رونمایی از Mi CC9 پرو با دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی و می میکس آلفا با نسبت بدنه به نمایشگر 180 درصدی، خبرساز بوده است. حال گزارشات حاکی از آنند که گوشی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

شیائومی اخیراً با رونمایی از Mi CC9 پرو با دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی و می میکس آلفا با نسبت بدنه به نمایشگر 180 درصدی، خبرساز بوده است. حال گزارشات حاکی از آنند که گوشی های سال 2020 این کمپانی از شارژ بسیار سریع 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

شیائومی در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که حداقل یکی از گوشی های سال آینده این شرکت از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گوشی های آینده این سازنده از شارژ بیسیم فیوژن نیز پشتیبانی خواهند کرد. به کمک این فناوری می توان گوشی را همزمان به شکل بیسیم و با آداپتور شارژ کرد تا مدت زمان شارژ باز هم کمتر شود.

شیائومی همچنین وعده داده تلفن های هوشمند سال 2020 این شرکت که حدوداً 285 دلار قیمت داشته باشند، مدل 5G هم خواهند داشت.

اوایل فروردین ماه امسال شیائومی با انتشار ویدیویی فناوری شارژ سریع 100 واتی خود را نمایش داد که در آن باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی در مدت زمان 17 دقیقه به طور کامل شارژ می شد.

در حال حاضر تنها شرکتی که در این زمینه می تواند با شیائومی رقابت کند، اوپو است که شارژ سریع 65 واتی را با گوشی رینو ایس (Reno Ace) ارائه می کند. گوشی ریلمی X2 پرو این سازنده نیز شارژ سریع 50 واتی را به ارمغان می آورد. به عنوان مقایسه، گلکسی اس 10 از شارژ سریع 25 واتی و آیفون 11 از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کنند.

با اینکه شارژ سریع 100 واتی گوشی را با سرعت بسیار زیادی شارژ می کند، اما دارای نقاط ضعفی هم هست. استفاده از این فناوری سبب مستهلک شدن سریع تر باتری و همچنین داغ شدن زیاد آن می شود. باید دید شیائومی برای حل این مشکلات چه راهکاری ارائه می کند.

پس از تحریم هواوی توسط آمریکا و به هم خوردن برنامه های این شرکت برای حضور قدرتمند در بازارهای این کشور، شیائومی و چند سازنده چینی دیگر با طیف متنوعی از محصولات با قدرت در این کشور ظاهر شده اند و این طور که به نظر می رسد حضور این شرکت ها در سال 2020 پر رنگ تر هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۲ آذر ۱۳۹۸

    بعله شیائومی سال۲۰۲۰ میترکونه حالا ببینین

  • Alireza
    Alireza | ۱ آذر ۱۳۹۸

    S10 15 wat e eshtebah gofi dadach:/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی