ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S11
تکنولوژی

رندرهای گلکسی S11 خبر از ماژول دوربین مستطیلی می‌دهند

تقریبا دوباره به زمانی از سال رسیده‌ایم که رندرهای گوشی جدید گلکسی سامسونگ افشا می‌شوند. از همین رو، یکی از افشا کنندگان مطرح به نام OnLeaks، رندرهایی از نمای پشتی و جلوی گلکسی S11 منتشر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۳

تقریبا دوباره به زمانی از سال رسیده‌ایم که رندرهای گوشی جدید گلکسی سامسونگ افشا می‌شوند. از همین رو، یکی از افشا کنندگان مطرح به نام OnLeaks، رندرهایی از نمای پشتی و جلوی گلکسی S11 منتشر کرده است. به نظر می‌رسد سامسونگ هم راه اپل و گوگل را دنبال کرده و از ماژول دوربین «مستطیلی» بهره خواهد برد.

با این حال باید در نظر گرفت که این رندرها، رسمی نبوده و صرفا OnLeaks با توجه به جزئیات منتشر شده در وب، آن‌ها را درست کرده است. فراموش نکنید که این افشا کننده، سابقه خوبی در تولید رندرها دارد و طراحی آیفون ۱۱، گلکسی نوت ۱۰ و وان پلاس 7T پرو را به درستی افشا کرده بود. با این وجود ممکن است که محصول نهایی سامسونگ، تفاوت‌هایی با این رندرها داشته باشد ولی می‌توان گفت که این تفاوت‌ها نباید آن‌ قدر‌ها هم با تصاویر منتشر شده امروز فرق داشته باشد.

گلکسی S11

اما تغییرات ظاهری سامسونگ گلکسی S11 در نمای جلویی فرق آن چنانی با نسخه فعلی ندارد و همچنان شاهد سوارخ دوربین سلفی در وسط نمایشگر ۶.۷ اینچی آن خواهیم بود. گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی S11 پلاس و گلکسی S11e نیز به ترتیب نمایشگرهایی ۶.۹ اینچی و ۶.۲ اینچی داشته باشند. قاب پشتی اما جایی است که بیشترین تغییرات را شاهد هستیم.

گلکسی S11 از یک ماژول دوربین مستطیل شکل بهره خواهد برد که ۵ سنسور را در آن جای می‌دهد. انتظار می‌رود که یکی از این سنسورها ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. دوربین دیگری که توجه این افشا کننده را به خود جلب کرده، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم بدون افت کیفیت ۱۰ برابری و زوم ۱۰۰ برابری هیبریدی است. دیگر قابلیت این سنسور‌ها هم توانایی فیلم‌برداری با یک دوربین و نمایش منظره از طریق دوربین‌های دیگر است.

گلکسی S11

نمایشگر گلکسی S11 هم قرار است با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه شود. مغز متفکر این گوشی نیز جدیدترین چیپست کوالکام (که احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ باشد) یا اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود. البته تا عرضه جهانی این گوشی تنها چند ماه فاصله داریم و انتظار می‌رود سامسونگ در ماه فوریه یا بهمن، از گلکسی S11 رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • شایان
    شایان | ۲ آذر ۱۳۹۸

    حالا تا اینا اینترنتمون ر وصل کنن، بعد به فکر پول جور کردن واسه اینم میوفتیم

  • asghar
    asghar | ۲ آذر ۱۳۹۸

    دوستان به جای التماس به مسئولین بیایین به ترامپ بگیم سه سوته بهمون نت رایگان میده ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی