ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وانت برقی
تکنولوژی

سایبرتراک تسلا با پنل خورشیدی و تجهیزات کمپینگ عرضه می‌شود

تسلا دیروز اولین وانت برقی خود را به نام «سایبرتراک» معرفی کرد که انگار مستقیم از دل دنیای گیم بیرون کشیده شده. این وانت قرار است با مجهز شدن به تجهیزات کمپینگ و پنل سولار، ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

تسلا دیروز اولین وانت برقی خود را به نام «سایبرتراک» معرفی کرد که انگار مستقیم از دل دنیای گیم بیرون کشیده شده. این وانت قرار است با مجهز شدن به تجهیزات کمپینگ و پنل سولار، نقش کمپر را هم ایفا کند.

ایلان ماسک در جریان معرفی سایبرتراک دقایق زیادی را به ستایش این خودرو اختصاص داد که شامل بی تاثیر بودن ضربات پیاپی پتک به بدنه و ویدیویی از پیروزی سایبرتراک در مسابقه با فورد F150 و پورشه 911 می شد.وی امروز جزییات بیشتری را در مورد سایبرتراک اعلام کرد که در مراسم دیروز به آنها اشاره نشده بود.

به گفته مدیرعامل تسلا این شرکت قصد عرضه پنلی خورشیدی برای وانت برقی را دارد که روی قسمت بار سوار شده و هر روز انرژی لازم برای طی ۲۴ کیلومتر مسافت را فراهم می سازد. ماسک همچنین از طرح بالقوه دیگری سخن به میان آورده که در آن از پنل تاشو بوده و شارژ لازم برای پیمایش ۴۰ کیلومتر را تامین می کند.

طراحی عجیب و منحصر به فرد سایبرتراک با خطوط تیز، بدنه نسبتا متقارن و ظاهر شبیه به ماشین های نظامی بحث های زیادی را بین کاربران به راه انداخت. در تصویری که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، از وانت برقی تسلا به عنوان کمپر استفاده شده بود.

در مراسم معرفی به نسخه کمپر سایبرتراک اشاره ای نشد اما ایلان ماسک در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر تاکید کرد که کمپانی آمریکایی ابزارهای لازم برای تبدیل وانت به ماشین کمپر را هم به عنوان لوازم جانبی ارائه خواهد کرد.

تولید مدل اصلی سایبرتراک که با یکبار شارژ توانایی پیمایش ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر را دارد، از سال ۲۰۲۱ کلید خواهد خورد اما در مورد زمان عرضه ابزارهای کمپینگ و پنل خورشیدی حرفی به میان نیامده است. مدل پایه سایبرتراک با قیمت ۳۹۹۰۰ دلار توانایی کشش محموله ای ۶.۵ تنی یا حمل ۱.۵ تن بار را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Rahim Parast
    Rahim Parast | ۲ آذر ۱۳۹۸

    هرمزگان شرکت پیشگامان ۸۰ درصدشون وصل کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی