ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل مخابرات: ۱۰ روز به مدت اعتبار اینترنت مشترکان مخابرات اضافه شد

همانطور که پیش‌تر وزیر ارتباطات خبر از ابلاغیه وزارت ارتباطات به اپراتورها مبنی بر اضافه شدن مدت زمان قطعی اینترنت به بسته‌ها داده بود، شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که ده روز به مدت اعتبار ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۵

همانطور که پیش‌تر وزیر ارتباطات خبر از ابلاغیه وزارت ارتباطات به اپراتورها مبنی بر اضافه شدن مدت زمان قطعی اینترنت به بسته‌ها داده بود، شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که ده روز به مدت اعتبار قرارداد اینترنت مشترکین اینترنت خطوط ثابت ADSL اضافه خواهد شد. شرکت مخابرات ایران بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت ADSL در ایران است.

«مجید صدری»، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در چند روز گذشته و به دلیل اختلالات به وجود آمده در شبکه اینترنت کشور، مشترکان متضرر شدند، تاکید کرده که آنها دو تصمیم مهم برای جبران این ضرر اتخاذ کرده‌اند:

«ما برای آنکه بتوانیم بخشی از این ضرر و زیان پیش آمده برای مشترکان را جبران کنیم، دو تصمیم گرفتیم. تا پیش از این اگر مشترکی به پایان میزان مصرف منصفانه (fup) نمی رسید، با پایان ماه این میزان، صفر می شد و به ماه بعد انتقال ‌نمی‌یافت. اما هم اکنون برای آنکه جبران بخشی از زیان مشترکان باشد، باقی مانده میزان مصرف منصفانه اینترنت مشترکان مخابرات را به ماه جاری انتقال دادیم. از سوی دیگر ۱۰ روز نیز به مدت اعتبار قرارداد اینترنت مشترکان مخابرات اضافه شده است.»

اینترنت جهانی نزدیک به یک هفته می‌شود که در سراسر کشور قطع شده و از ظهر پنج شنبه هفته گذشته به صورت مرحله‌ای در حال وصل شدن است. تا به این لحظه اینترنت بیش از ده استان به وضعیت قبل بازگشته است و بر اساس آمار ارائه شده از سوی نت بلاکز، اکنون و پس از ۱۶۲ ساعت از قطعی اینترنت، تقریبا یک سوم کشور به اینترنت جهانی مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mostafa_darvari
    mostafa_darvari | ۳ آذر ۱۳۹۸

    کص ننش

  • porsesh
    porsesh | ۳ آذر ۱۳۹۸

    آشغال‌ترین سرویس دهنده اینترنتی. مخالفی؟ برو مخابرات بگو می‌خوام خطم رو تخلیه کنم... متوجه می‌شی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی