ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S11e
تکنولوژی

رندرهای گلکسی S11e فاش شد؛ دوربین سه گانه برای همه

دیروز از رندرهای لو رفته گلکسی S11 خبر دادیم. به نظر می‌رسد که امروز نوبت برادر کوچک‌تر آن یا همان گلکسی S11e باشد. سامسونگ این بار کم کاری‌های خود را کنار گذاشته و قصد دارد ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

دیروز از رندرهای لو رفته گلکسی S11 خبر دادیم. به نظر می‌رسد که امروز نوبت برادر کوچک‌تر آن یا همان گلکسی S11e باشد. سامسونگ این بار کم کاری‌های خود را کنار گذاشته و قصد دارد جنگ با آیفون ۱۱ را با جدیت بیشتری پیش ببرد، زیرا با توجه به رندرهای این گوشی، می‌توان گفت که قرار است شاهد دوربین ۳ گانه باشیم.

گلکسی S10e، نمونه تضعیف شده گلکسی S10 بود که بر خلاف آن، از دو دوربین بهره می‌برد و خبری هم از حسگر اثر انگست زیر نمایشگر نبود. اما گلکسی S11e قرار است با دوربین ۳ گانه عرضه شود تا دیگر مجبور به پرداخت اراقام بالا برای داشتن دوربین‌های متعدد نباشید. رندرهایی که افشا کننده معروف به نام OnLeaks از این گوشی منتشر کرده است، به خوبی ماژول مستطیلی شکل و ۳ سنسور این گوشی را نشان می‌دهند.

گلکسی S11e

درست است که این گوشی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S11 را دریافت نخواهد کرد، (البته شاید سامسونگ سورپرایزمان کند) اما با این حال ۳ سنسور استاندارد فعلی که متشکل از واید، تله فوتو و اولترا واید است را شاهد خواهیم بود. همچنین در این گوشی خبری از سنسور عمق سنج هم نیست. علاوه بر آن به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی نیز ابعادی بین ۶.۲ یا ۶.۳ اینچی داشته باشد که کمی از نسل قبلی بزرگ‌تر خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیو این رندرها را مشاهده کنید:

همچنین با توجه به این که اثری از حسگر اثر انگشت در دکمه پاور این گوشی دیده نمی‌شود، باید احتمال بدهیم که آن را در زیر نمایشگر پیدا خواهیم کرد. البته گلکسی S11e علاوه بر تغییرات ظاهری، دچار دگرگونی داخلی نیز می‌شود. بر اساس منابع این افشا کننده، سامسونگ در نظر دارد تا ۶ گیگابایت رم را به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های سال آینده خود قرار دهد و طبیعتا این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

گلکسی S11e

علاوه بر آن باید شاهد ارتقای چیسپت این گوشی نیز باشیم. سامسونگ به صورت سنتی عقیده دارد که از دو مدل چیپست مختلف در بازار‌های بین‌المللی و آمریکا استفاده کند. از همین رو اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس جدید را باید در کالبدشکافی این گوشی پیدا کنیم. برخلاف دیگر پرچمداران سال‌ آینده این کمپانی کره‌ای، خبری از پشتیبانی تکنولوژی 5G در این گوشی نیز نخواهد بود.

با وجود ماهیت این رندرها و رسمی نبودن آن، نباید امید چندانی به واقعی بودن آن داشته باشید، به خصوص این که تا بهمن یا اسفند وقت زیادی باقی مانده است. با این وجود، می‌توان با قطعیت گفت که سامسونگ نسبت به بهبود نسخه «e» گوشی‌های خود بسیار جدی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ آذر ۱۳۹۸

    تهران هنوز اینترنت همراه اول قطعه، گندشو دراوردین همه رو وصل کنین دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی