ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی تلویزیون اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند Sound X را معرفی کرد

هواوی امروز رویداد بزرگی را در شانگهای برگزار کرد و چند محصول مهم را به نمایش گذاشت. علاوه بر تبلت پرچمدار اندرویدی میت پد پرو و لپ تاپ میت بوک D، شاهد رونمایی از تلویزیون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

هواوی امروز رویداد بزرگی را در شانگهای برگزار کرد و چند محصول مهم را به نمایش گذاشت. علاوه بر تبلت پرچمدار اندرویدی میت پد پرو و لپ تاپ میت بوک D، شاهد رونمایی از تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند Sound X نیز بودیم.

تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین V65 و V75

هواوی تلویزیون هوشمندش را در ابعاد بزرگ تری ارائه کرده و حالا شاهد مدل های 65 و 75 اینچی اسمارت اسکرین هستیم. هر دو تلویزیون به پنل 4K HDR با فناوری کوانتوم دات و نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز شده و از سیستم عامل هارمونی استفاده می کنند.

پنل این تلویزیون ها فضای رنگی NTSC را به طور کامل پوشش می دهد و از تکنولوژی MEMC پویا برای بهبود نرخ فریم بهره می برد. هواوی همچنین دوربینی را به بالای تلویزیون اضافه کرده که کنفرانس ویدیویی با کیفیت 1080p را ممکن می سازد. این دوربین توانایی ردیابی حرکات فرد را نیز دارد.

تلویزیون اسمارت اسکرین هواوی از پردازنده چهار هسته ای Honghu 818 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی هم قابلیت های اختصاصی مثل اشتراک گذاری، کنترل تجهیزات خانه هوشمند و ارسال محتوا از موبایل را دارد. کاربران می توانند تصویر دو موبایل را به شکل همزمان روی صفحه تلویزیون پخش کنند.

محصول جدید هواوی از 3 درگاه HDMI 2.0، درگاه شبکه و رابط USB 3.0 نیز بهره مند است. این تلویزیون به 9 بلندگو با قابلیت پخش صدای فراگیر مجهز شده و از بلوتوث 5.0 و وای فای دوبانده نیز پشتیبانی می کند. مدل 75 اینچی این تلویزیون 1850 دلار قیمت دارد.

اسپیکر Sound X

اسپیکر هوشمند هواوی Sound X با همکاری شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده است. این اسپیکر با دو ساب ووفر 3.5 اینچی، خروجی صدای 60 واتی فراگیر را تولید می کند. سیستم تقویت بیس SAM می تواند فرکانس هایی در حد 40 هرتز را به شکل شفاف پخش کند و قدرت خروجی اسپیکر هم به حداکثر 93 دسیبل می رسد.

این اسپیکر به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی مدیاتک، 512 مگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از بلوتوث 5.0 و وای فای دوبانده نیز پشتیبانی می کند. هواوی قیمت این محصول را 285 دلار تعیین کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • O۹Erd
    O۹Erd | ۴ آذر ۱۳۹۸

    بابا چرا کسی براش نت همراه اهمیتی ندارهههه دارم دیوونه میشم

    • Pitter
      Pitter | ۵ آذر ۱۳۹۸

      بزودی قطعی کاملی انجام خواهد شد که اینترنت داشتن رو برای بچه هامون بصورت خاطره تعریف باید بکنیم
      بگیم یه زمانی یه سایت بود بنام گوگل هرچی میخواستی ازش میپرسیدی جواب میداد ! یه نرم افزار بود بنام واتس اپ پیامت میرفت اون سر دنیا !

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۴ آذر ۱۳۹۸

    اینترنت همراه اول - ایرانسل _ ای دی اس ال مخابرات جاده ساوه وصل نیست
    پس کی قرار شرایط عادی کنن

  • AliReza
    AliReza | ۴ آذر ۱۳۹۸

    اینترنت رایتل شیراز یه ساعتی وصل شد باز قطع شده منت میزارید سرمون

مطالب پیشنهادی