ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک دی
تکنولوژی

هواوی لپتاپ میت بوک دی را معرفی کرد؛ قدرتمند و مقرون به صرفه

لپتاپ میت بوک دی با پردازنده های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۵ و قیمت مقرون به صرفه شانس بالایی برای فروش موفق دارد. هواوی در حالی که هنوز سایه تحریم ها را بر سرش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۹

لپتاپ میت بوک دی با پردازنده های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۵ و قیمت مقرون به صرفه شانس بالایی برای فروش موفق دارد.

هواوی در حالی که هنوز سایه تحریم ها را بر سرش می بینید، طی رویدادی در شانگهای چین از تبلت میت پد پرو، دو تلویزیون هوشمند و لپتاپ میت بوک دی رونمایی کرد. جدیدترین لپتاپ هواوی در دو نسخه ۱۴ و ۱۵ اینچی از راه رسیده که به جز نمایشگر و باتری تفاوت دیگری با هم ندارد.

میت بوک دی ۱۴ همانطور که از نامش پیداست به نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و زاویه دید ۱۷۸ درجه ای مجهز شده که حاشیه هایی اندک اطراف آنرا فرا گرفته اند. این مدل ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد اما استفاده از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی وزن میت بوک دی ۱۵ دیگر را به ۱.۶۲ کیلوگرم رسانده است.

این دو مدل از نظر سخت افزاری تفاوتی ندارد و مشتری بر اساس اولویت های خود می تواند آنها را با پردازنده نسل دهم اینتل core i5 یا core i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی فورس MX250 سفارش داده یا سراغ پردازنده AMD رایزن۵ 3500U با پردازشگر گرافیکی رادئون وگا ۸ برود. پیکربندی حافظه در میت بوک دی شامل ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و یک ترابایت HDD است.

هواوی در زمینه نرم افزاری هم سعی کرده دست کاربر را تا حد مکن باز بگذارد و در این راستا علاوه بر ویندوز برخی مدل ها را با لینوکس ارائه می کند.

نکته جالب این جاست میت بوک دی ۱۴ به باتری ۵۶ وات ساعتی مجهز شده اما باتری نسخه ۱۵.۶ اینچی تنها ۴۲ وات ساعت ظرفیت دارد. درگاه های ارتباطی شامل یک پورت Type-C، دو USB 2.0، یک USB 3.0، HDMI و جک صوتی ۳.۵ میلی متری می شود. از ویژگی دیگر می توان به وبکم زیر صفحه کلید و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

میت بوک دی با رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت SSD به عنوان مدل پایه ۵۲۵ دلار قیمت دارد. این لپتاپ در کنار نسخه های قوی تر از ۲۱ آذر روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی