ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی +S11
تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی +S11 سنسور فوکوس خودکار لیزری را تایید می‌کنند

سامسونگ قصد دارد حسابی سر به سر کاربرانی بگذارد که از ترایپوفوبیا رنج می‌برند. رندرهای جدیدی که از گلکسی +S11 منتشر شده، نشان می‌دهد که علاوه بر ۵ سنسوری که انتظار داریم در این گوشی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

سامسونگ قصد دارد حسابی سر به سر کاربرانی بگذارد که از ترایپوفوبیا رنج می‌برند. رندرهای جدیدی که از گلکسی +S11 منتشر شده، نشان می‌دهد که علاوه بر ۵ سنسوری که انتظار داریم در این گوشی ببینیم، یک سنسور فوکوس خودکار لیزری هم مشاهده می‌شود.

اگر ماژول مستطیلی گلکسی +S11 را کنار بگذاریم، ۵ سنسور به همراه فلاش و سیستم فوکوس خودکار لیزری، تعداد حفره‌های پشت گوشی را به عدد ۷ می‌رساند. اما چرا سامسونگ کاری می‌کند که از دیدن پشت گوشیمان حس بدی به ما منتقل شود؟ همان طور که پیشتر نیز گفته بودیم، یکی از این سنسورها ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. سامسونگ مدتی است از سیستم دوال پیکسل فوکوس در سنسورهای دوربین خود بهره می‌برد. اما به نظر می‌رسد که سنسور ISOCELL Bright HMX که در این گوشی به کار خواهد رفت، از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند.

گلکسی +S11

در نتیجه طبیعی است که به منظور بهبود کیفیت فوکوس خودکار، این کمپانی کره‌ای از سیستم لیزری استفاده کند. همچنین ۴ سنسور دیگر نیز می توانند با بهره‌گیری از این سیستم لیزری، عکس‌هایی با فوکوس بهتر ثبت کنند. اگر به فکر سنسور پنجم هستید، باید بگوییم این سنسور از نوع ToF یا عمق‌سنج است و وظایف تصویر برداری را بر عهده ندارد.

آن طرف طیف محصولات سال آینده سامسونگ یا همان گلکسی S11e، هم اوضاع به همین منوال است. رندرهای گذشته خبر داده بودند که این گوشی به نسبت ارزان، از ۳ سنسور استفاده می‌کند. حال با استناد به رندرهایی که Ice Universe از این گوشی منتشر کرده است، می‌توان گفت که سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز در این گوشی دیده می‌شود.

گلکسی +S11

برای بهتر دیدن این سنسور، باید در قسمت پایین و سمت راست ماژول مستطیلی شکل به دنبال آن بگردید. اما شرایط در قسمت میانی طیف محصولات سال ۲۰۲۰ کمپانی کره‌ای، به واضحی دو انتهای آن نیست. هنوز مشخص نیست که گلکسی S11 معمولی چند دوربین خواهد داشت. شاید بتوان گفت چون نوت 10 پلاس سنسور ToF داشت و نوت 10 معمولی از آن بی‌بهره بود، سامسونگ همین رویه را برای گلکسی S11 نیز پیش بگیرد.

با این وجود، گمانه‌زنی‌ها تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت و به نظر می‌رسد که تنها خود سامسونگ می‌تواند شفاف‌سازی کند که گلکسی +S11 یا گلکسی S11 چند دوربین خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • keoxer_ali
    keoxer_ali | ۶ آذر ۱۳۹۸

    چند جا بجای s11 نوشتید s10

  • zitanix
    zitanix | ۵ آذر ۱۳۹۸

    چقدر پشتش مثل آیفون زشته
    خدایی این مربعی بودن ماژول دوربین.. اصلا قشنگ نیست

  • Mr. J
    Mr. J | ۵ آذر ۱۳۹۸

    نوآوری تو تکنولوژی دیگه تموم شده. چیزی برای پیشرفت نمونده. رزولوشن - کیفیت صفحه - پردازنده - رم و... به اندازه کافی نیاز کاربر رو تامین میکنن. برا اینکه نسبت به نسل قبلی چیزی برای عرضه داشته باشن رو نسل بعدی لنز دوربین اضافه میکنن!

  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۵ آذر ۱۳۹۸

    چه خبره
    خوب خیر سرمون میریم دوربین عکاسی میگیریم

  • دهقان خلاف ڪار
    دهقان خلاف ڪار | ۵ آذر ۱۳۹۸

    برنامه تون خرابه نیم ساعت زور میزنه تا باز کنه ی آپدیتی چیزی بکنید دیه

مطالب پیشنهادی