ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی آنر از لپتاپ مجیک بوک؛ پردازنده رایزن ۷ و قیمت پایه ۴۷۰ دلاری

پس از معرفی میت بوک دی از سوی هواوی، آنر هم از لپ تاپ مجیک بوک در دو نسخه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرد. هر دوم مدل مجیک بوک از نمایشگرهای IPS با رزولوشن 1080pو نسبت تصویر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۶

پس از معرفی میت بوک دی از سوی هواوی، آنر هم از لپ تاپ مجیک بوک در دو نسخه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرد.

هر دوم مدل مجیک بوک از نمایشگرهای IPS با رزولوشن 1080pو نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می برند. مدل ‍۴ اینچی تنها ۱.۳۸ کیلوگرم وزن و ۱۵.۹ میلی متر ضخامت دارد اما وزن نسخه ۱۵.۶ اینچی به ۱.۵۶ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۶.۹ میلی متر می رسد.

آنر برای پردازنده سراغ واحدهای پردازشی شتاب یافته یا همان APUهای AMD رفته که شامل هسته های CPU و GPU است. خریدار می تواند از بین واحدهای رایزن۵ ۳۵۰۰ یا رایزن۷ ۳۷۰۰ یکی را انتخاب کند. هردو پردازنده ۴ هسته ای هستند اما رایزن ۷ از هایپرترد و سرعت کلاک بالاتری بهره برده و به جای پردازشگر گرافیکی وگا ۸ به وگا ۱۰ مجهز شده است.

از نظر حافظه می توانید مدل قدرتمند مجهز به ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دو کاناله را انتخاب کرده یا سراغ گزینه ارزانتر ۸ گیگابایتی بروید. حافظه داخلی هم ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت و از نوع SSD خواهد بود.

اینجا هم مثل پروبوک دی نسخه ۱۴ اینچی به باتری قوی تر ۵۶ وات ساعتی مجهز شده که به لطف شارژ ۶۵ واتی در نیم ساعت تا ۴۶ درصد شارژ می شود. به گفته آنر با یکبار شارژ کامل می توانید ۹.۵ ساعت به تماشای ویدیو بنشینید. نسخه ۱۵.۶ اینچی آنر مجیک بوک یک باتری ۴۲ وات ساعتی را در خود جای داده است.

آنر مجیک بوک آنر مجیک بوک

شارژ دستگاه از طریق پورت USB-C انجام می شود. پورت های دیگر هم شامل نسخه های ۲ و ۳ USB-A و HDMI است. وبکم 720p نیز به جای بالای نمایشگر زیر کیبورد تعبیه شده است.

پیش فروش آنر مجیک بوک با سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و لینوکس از امروز در چین آغاز شده و فروش رسمی هم از ۱۰ آذر آغاز می شود. نسخه ۱۵.۶ اینچی با پردازنده رایزن ۵ و ۸+۲۵۶ گیگابایت حافظه ۴۷۰ دلار قیمت گذاری شده اما برای خرید نسخه مجهز به رایزن ۷ و ۸+۵۱۲ گیگابایت حافظه باید ۶۰۰ دلار بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی