ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر عملیات حذف پروفایل های غیرفعال را متوقف کرد

توییتر تا مشخص شدن وضعیت اکانت افراد فوت شده، عملیات حذف حساب های کاربری غیرفعال را متوقف کرد. به گفته توییتر، در حال حاضر فقط اکانت های اروپایی حذف می شوند؛ نکته ای که در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

توییتر تا مشخص شدن وضعیت اکانت افراد فوت شده، عملیات حذف حساب های کاربری غیرفعال را متوقف کرد.

به گفته توییتر، در حال حاضر فقط اکانت های اروپایی حذف می شوند؛ نکته ای که در خبر دیروز به درستی به آن اشاره نشده بود. ولی مهم ترین نکته تعیین تکلیف حساب کاربری افراد فوت شده است. این شرکت با انتشار توییتی در این زمینه گفت:

«می دانیم که به تاثیر این کار روی حساب های کاربری افراد فوت شده اشاره کردید. اشتباه از جانب ما بود. ما تا زمانی که راه حلی برای حفظ پروفایل افراد فوت شده پیدا نکنیم، عملیات حذف اکانت های غیرفعال را آغاز نخواهیم کرد.»

توییتر دیروز اعلام کرد که اکانت هایی که بیش از شش ماه غیرفعال بوده اند، ممکن است از این شبکه حذف شوند و کاربران برای جلوگیری از این اتفاق باید تا تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) به پروفایل خود وارد شوند. حال با انتشار خبر جدید، احتمالاً این ضرب الاجل تغییر خواهد کرد.

توییتر

فیسبوک قابلیتی دارد که پروفایل افراد را پس از فوت آنها به رسم یادبود نگه می دارد. اما توییتر از چنین قابلیتی محروم است. دیروز اما یکی از سخنگوهای این شبکه اجتماعی گفت که تیم توییتر در حال بررسی روش هایی برای حفظ اکانت افراد فوت شده است و تا زمانی که این روش را پیدا نکرده، حذف اکانت های غیرفعال را شروع نخواهد کرد.

با اینکه توییتر می گوید عملیات حذف را از کشورهای اروپایی شروع می کند، ولی احتمال گسترش این برنامه به کشورهای دیگر هم وجود دارد. این شبکه در همین رابطه گفت:

«ممکن است برای اطمینان از تمامیت سرویس خود و پیروی از قوانین دیگر کشورها، سیاست حذف اکانت های غیرفعال را در کشورهای دیگر هم اعمال کنیم. در صورتی که بخواهیم چنین کاری انجام دهیم همه کاربران را خبر خواهیم کرد. از اینکه شما را نگران و سردرگم کردیم عذرخواهی می کنیم و شما را در جریان قرار خواهیم داد.»

یکی از نکات مثبت حذف اکانت های غیرفعال، آزاد شدن نام های کاربری است. ولی از سوی دیگر، فالوورهای تعداد زیادی از پروفایل ها نیز در پی این اقدام کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی