ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

مدل 5.4 اینچی آیفون 12 از نمایشگر گرانقیمت سامسونگ بهره می برد

طبق جدیدترین گزارشی که در یک سایت کره ای منتشر شده، آیفون 12 در سه مدل با نمایشگر 6.7 اینچی، 6.1 اینچی و 5.4 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. «مینگ چی-کو»، تحلیلگر با سابقه اپل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

طبق جدیدترین گزارشی که در یک سایت کره ای منتشر شده، آیفون 12 در سه مدل با نمایشگر 6.7 اینچی، 6.1 اینچی و 5.4 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.

«مینگ چی-کو»، تحلیلگر با سابقه اپل تا پیش از این پیش بینی کرده بود که آیفون 5G سال 2020 از راه می رسد. حال سایت کره ای ETNews گزارشی منتشر کرده که پیش بینی های کو را تصدیق می کند.

آیفون ۱۲

طبق گزارش مورد بحث، سال آینده دو مدل آیفون پریمیوم با نمایشگرهای 5.4 و 6.7 اینچی معرفی خواهند شد و مدل 6.1 اینچی، مدل پایه خواهد بود و احتمالاً آیفون 12 نام خواهد گرفت.

خبرگزاری کره ای مدعی شده مدل های 5.4 و 6.7 اینچی (احتمالاً آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس)، نمایشگر اولد انعطاف پذیر ساخت سامسونگ را خواهند داشت که از ماژول لمسی و گرانقیمت این کمپانی به نام Y-Octa بهره می برند. نمایشگر اولد مدل 6.1 اینچی اما توسط LG تامین می شود. نمایشگر این مدل از یک لایه لمسی اضافه بهره می برد که برای مدل ارزان قیمت تر در نظر گرفته شده است.

اپل به ندرت از نمایشگرهای اولد ساخت LG استفاده کرده؛ چون برخلاف پنل های بزرگ تلویزیونی، نمایشگرهای اندازه متوسط و کوچک تخصص این کمپانی کره ای نیستند. کمپانی کوپرتینویی از نمایشگرهای LG به عنوان نمایشگر یدکی استفاده کرده و آنها را در گجت های پوشیدنی خود مثل اپل واچ به کار برده است. به همین دلیل مدل 6.1 اینچی آیفون 12 احتمالاً مدل پایه خواهد بود.

آیفون ۱۲

طبق اطلاعات درز شده از کمپانی اپل، کمپانی چینی BOE نیز قصد داشته پنل اولد مدل 6.1 اینچی آیفون 12 را تولید کند ولی تاکنون کیفیت پایین نمایشگرهایش اپل را از همکاری با این کمپانی منصرف کرده و باعث شده تا کمپانی کوپرتینویی دو گزینه سامسونگ و ال جی را داشته باشد.

مدل 5.4 اینچی آیفون 12 برخلاف دو مدل دیگر، احتمالاً ظاهری بسیار کامپکت خواهد داشت و به کوچکی آیفون 8 خواهد بود. البته این مدل از تراشه A14 نیرو خواهد گرفت و ممکن است مدل 5G آن نیز به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی