ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنگلا مرکل
تکنولوژی

مرکل از اتحادیه اروپا خواست موضع مشترکی در قبال هواوی اتخاذ کند

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز گذشته از کشورهای اروپایی درخواست کرد که رویکردی مشترک را در قبال چین و راه اندازی نسل بعدی شبکه موبایل یعنی 5G توسط هواوی اتخاذ نمایند. بعد از هشدارهای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز گذشته از کشورهای اروپایی درخواست کرد که رویکردی مشترک را در قبال چین و راه اندازی نسل بعدی شبکه موبایل یعنی 5G توسط هواوی اتخاذ نمایند.

بعد از هشدارهای آمریکا در رابطه با احتمال جاسوسی هواوی برای دولت چین، برخی قانونگذاران آلمانی از تمایل خود برای کنار گذاشتن این شرکت از قراردادهای توسعه شبکه 5G در قاره سبز خبر دادند. البته طبق آنچه پیشتر در خبرها خواندید هواوی کلیه ادعاهای مطرح شده توسط واشنگتن را رد کرده است.

مرکل اما می خواهد استانداردهای امنیتی معیار و مبنای تصمیم گیری باشند و نه حذف موردی شرکت ها از قرارداد های تکنولوژی در اروپا.

صدراعظم آلمان در جلسه پارلمان آلمان که برای تصویب بودجه سال جدید برگزار شده بود به قانونگذاران گفت:

یکی از بزرگ ترین خطرات این است که کشورها در اتحادیه اروپا سیاست های خاص خود را در قبال چین داشته باشند و در این صورت سیگنال های مختلفی را به جهانیان نشان خواهند داد. این اتفاق نتنها برای چین که برای ما در اروپا نیز فاجعه بار خواهد بود.

مرکل در صحبت هایش خاطرنشان کرد که آلمان و فرانسه باید سعی کنند در وهله نخست به رویکردی مشترک دست پیدا کنند و راهکاری برای کل اروپا را تدوین نمایند.

آنگلا مرکل

یکی از وزرای فرانسه روز دوشنبه این هفته اظهار داشت که فرانسه در این مورد از ایالات متحده آمریکا پیروی نمی کند و هواوی را از شبکه 5G خود حذف نخواهد کرد اما این قدرت را دارد کلیه سازندگان تجهیزات مخابراتی را با دقت زیر ذره بین قرار دهد تا به تهدیدات امنیتی موجود پی ببرد.

مرکل در ادامه صحبت های خود چنین گفت:

درست است که ما به استانداردهای امنیتی بالایی در توسعه شبکه 5G نیاز داریم اما به همان اندازه که این استانداردها باید برای خودمان روشن باشند باید آنها را با دیگر اعضای اتحادیه اروپا در میان بگذاریم.

کلیه اپراتورهای مخابراتی در آلمان که رابطه تجاری نزدیکی با چین دارند از مشتریان هواوی محسوب می شوند و به آنها هشدار داده شده که هرگونه اعمال محدودیت برای این شرکت چینی باعث تاخیر در راه اندازی شبکه های 5G در آلمان می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mary
    Mary | ۸ آذر ۱۳۹۸

    نگاه این سگ زردو زبونش کجا بود از کشتار مردم تو ایران بگه

مطالب پیشنهادی