ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توکن یوونتوس
تکنولوژی

یوونتوس JUV را معرفی کرد؛ اولین توکن طرفداری دنیای فوتبال

یوونتوس توکن‌های مبتنی بر بلاکچین را با همکاری Socios ارائه کرد که نحوه تعامل این باشگاه با طرفدارانش را تغییر خواهد داد. اپلیکیشن Socios بر پایه فناوری بلاکچین و رمزارز چیلیز (CHZ) توسعه یافته و مشتریان اصلی آن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

یوونتوس توکن‌های مبتنی بر بلاکچین را با همکاری Socios ارائه کرد که نحوه تعامل این باشگاه با طرفدارانش را تغییر خواهد داد.

اپلیکیشن Socios بر پایه فناوری بلاکچین و رمزارز چیلیز (CHZ) توسعه یافته و مشتریان اصلی آن شرکت های فعال در زمینه ورزش و سرگرمی هستند. هدف این اپ تسهیل روابط بین باشگاه ها و طرفداران آن، ساماندهی هواداران و تعامل بیشتر آنها با تیم است.

توکن یوونتوس با نشانJUV و قیمتی حدود ۲ یورو از طریق سیستم «ارائه توکن طرفدار» (FTO) توزیع می شود. به لطف راه اندازی این برنامه طرفداران بانوی پیر می توانند در تصمیم گیری ها و نظرسنجی های باشگاه مشارکت کرده و حتی پاداش دریافت کنند.

توکن یوونتوس

این نخستین بار در دنیای فوتبال است که یک باشگاه فوتبال صاحب نام به استفاده از توکن مبتنی بر بلاکچین روی می آورد و از آنجا باشگاه یووه حدود ۴۲۳ میلیون هوادار در سراسر دارد، تاثیر زیادی روی آشنایی عموم مردم با توکن های مبتنی بر بلاکچین خواهد داشت.

یوونتوس از همین حالا از هوادارنش خواسته با پیوستن به Socios در نظرسنجی انتخاب موزیکی شرکت کنند که قرار است در بازی های خانگی و پس از هر بار باز کردن دروازه حریف پخش شود. در این نظرسنجی تنها کاربرانی که اقدام به خرید $JUV  کرده اند، قادر به رای دادن بین گزینه های Boom،  All The Small Things،  Song 2 از Blur و Jump Around خواهند بود.

Socios در سال ۲۰۲۰ پلتفرمی را در قالب یک بازار آنلاین راه اندازی خواهد کرد که به  هواداران یوونتوس در سراسر جهان اجازه می دهد با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداخته و توکن های طرفداری را هم بین خود خرید و فروش کنند.

Socios همچنین اعلام کرده که تا اواخر بهار سال آینده توکن های طرفداری را برای ۶ باشگاه دیگر از جمله PSG، اتلتیکو مادرید، گالاتاسرای، رم و وستهام عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی