ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین برنامه‌ها و بازی‌های اپ استور سال ۲۰۱۹ از نگاه اپل

اپل هر ساله لیستی از بهترین برنامه‌ها و بازی‌های منتشر شده در اپ استور را منتشر می‌کند. امسال هم مثل سال‌های گذشته این لیست منتشر شده و در آن چند برنامه همیشگی به همراه یکی دو ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اپل هر ساله لیستی از بهترین برنامه‌ها و بازی‌های منتشر شده در اپ استور را منتشر می‌کند. امسال هم مثل سال‌های گذشته این لیست منتشر شده و در آن چند برنامه همیشگی به همراه یکی دو غافلگیری هم وجود دارد. علاوه بر این، این کمپانی امسال بخش بهترین بازی اپل آرکید را نیز به این لیست اضافه کرده تا به همه نشان دهد در رابطه با پلتفرم پولی بازی خود، اصلا با کسی شوخی ندارد. با ما همراه باشید تا این لیست را بررسی کنیم.

بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

اپل در این بخش بهترین بازی سال اپ استور در پلتفرم‌های iOS، iPadOS و macOS را معرفی می‌کند. بخش آرکید و tvOS نیز بازی‌های منتخب خود را دارند که توسط این غول آمریکایی انتخاب شده‌اند.

بهترین بازی آیفون سال: Sky: Children of the light

اپ استور

توسعه‌دهندگان این بازی که نام شرکت خود را «آن کمپانی بازی‌ساز» یا همان Thatgamecompany گذاشته‌اند، بازی هیجان‌انگیزی خلق کرده‌اند که در آن باید در جهانی رنگارنگ پرواز کنید تا موجودات آسمانی را به بهشت برسانید.

بهترین بازی آیپد سال: Hyper Light Drifter

اپ استور

در این بازی که به نوعی باز تعریف گرافیک ۱۶ بیتی نیز هست، هیجیان و اکشن به اوج خود می‌رسد که باید برای زنده ماندن در جهان بازی، تلاش زیادی کنید.

بهترین بازی مک سال: Gris

اپ استور

این بازی که در سبک پازلی و پلتفرمی ساخته شده، طراحی دیجیتالی نفس‌گیری دارد که در آن باید با ناراحتی، امیدواری و چینش قطعات مختلف زندگی در کنار هم، از پس یک مرگ تراژیک برآیید.

بهترین بازی اپل تی وی سال: Wonder Boy: The Dragon’s Trap

اپ استور

در ابن بازی که ریبوتی از بازی محبوب دهه ۸۰ میلادی هم به حساب می‌آید، باید در دنیایی که با دست نقاشی شده، به عنوان یک مارمولک دو رگه به ماجراجویی بپردازید.

بهترین بازی اپل آرکید سال: Sayonara Wild Hearts

اپ استور

سایونارا وایلد هارتس، یکی از بازی‌های اپل آرکید است که در آن آدرنالین خونتان به حدی بالا می‌رود که شاید نتوانید از پس یک مرحله آن برآیید. البته این بازی مخصوص آرکید نیست و روی پلتفرم‌های دیگری نیز عرضه می‌شود.

ترند بازی‌های سال: بازطراحی پرفروش‌ترین‌‌ها

اپ استور

امسال سالی بود که کمپانی‌های بزرگ بازی‌ساز، پلتفرم‌های اپل را برای انتشار بازی‌های معروف خود انتخاب کردند. ماینکرفت، کال آف دیتوی موبایل، اسسینز کرید ربلیون و بازی‌های معروف دیگر همگی به این پلتفرم‌ها آمدند و کاربران را با بازی‌های قدیمی خوشحال کردند.

بهترین برنامه‌های سال ۲۰۱۹

اپل این بار به سراغ بهترین برنامه‌های اپ استور رفته که اکثر آن‌ها طراحی‌های خارق‌العاده دارند. همچنین بیشتر این برنامه‌ها رابط کاربری ساده و غنی دارند که اپل آن را معیاری بزرگ برای انتخاب برنامه‌ها می‌داند.

بهترین برنامه آیفون سال: Spectre Camera

اپ استور

برنامه Spectre Cmera با هوش مصنوعی پیشرفته خود، به کاربر این اختیار را می دهد تا عکس‌های فوق‌العاده‌ای با آیفون بگیرند

بهترین برنامه آیپد سال: Flow by Moleskine

اپ استور

این برنامه که در اصل یک دفتر یادداشت دیجیتالی هم به حساب می‌آید، حس واقعی بودن نوشتن با یک مداد واقعی را به کاربر القا می‌کند.

بهترین برنامه مک سال: Affinity Publisher

اپ استور

برنامه‌ای که ادوبی فوتوشاپ را به چالش می‌کشد و به شما اجازه می‌دهد در هر کجا که هستید، عکس‌های خود را به زیبایی ادیت کنید.

بهترین برنامه اپل تی وی سال: The Explorers

اپ استور

توسعه‌دهندگان این برنامه، با هدف حمایت از محققین، جهانگردان و ماجراجویان این برنامه را خلق کرده‌اند تا ذخیره‌ بصری از طبیعیت را به تصویر بکشند.

ترند برنامه‌های سال: ساده‌سازی داستان‌سرایی

اپ استور

برنامه‌هایی که روایت داستان از طریق عکس‌ها، فیلم‌ها و نوشته‌ها را یک پله فراتر برده‌اند و به کاربران ابزاری می‌دهند که بهترین داستان خود را با بهترین نوع روایت خلق کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی