ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال تغییر گسترده استراتژی اپل: معرفی دو سری آیفون در هر سال

تحلیلگران به تازگی گزارشی منتشر کرده اند که از تغییر اساسی برنامه های اپل برای عرضه محصول در سال 2021 خبر می دهد. بر اساس گزارش سایت CNBC، تحلیلگران مؤسسه «جی پی مورگان» پیش بینی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

تحلیلگران به تازگی گزارشی منتشر کرده اند که از تغییر اساسی برنامه های اپل برای عرضه محصول در سال 2021 خبر می دهد.

بر اساس گزارش سایت CNBC، تحلیلگران مؤسسه «جی پی مورگان» پیش بینی کرده اند که اپل در استراتژی های خود برای عرضه محصولات در سال 2021 تغییراتی ایجاد خواهد کرد. تحلیلگران این مؤسسه ضمن اشاره به زنجیره تأمین، پیش بینی کرده اند که کمپانی کوپرتینویی ممکن است سالانه دو آیفون به بازار عرضه کند.

آیفون

در ادامه گزارش آورده شده که ایجاد تغییر در عرضه آیفون به برنامه های سنتی فصلی اپل سر و سامان داده و با افزایش انعطاف پذیری به این کمپانی امکان تغییر در محصولات در بازه زمانی شش ماهه و همچنین رقابت با دیگر سازندگان گوشی در سال را می دهد.

اپل با ایجاد تغییر در چرخه عرضه آیفون ها، توانایی رقابت با شرکت هایی مثل هواوی و سامسونگ را پیدا می کند. این دو کمپانی سالانه دو گوشی پرچمدار روانه بازار می کنند ولی اپل سالانه تنها یک خانواده جدید از آیفون را رونمایی می کند و از آنجایی که در سبد محصولاتش خبری از گوشی میان رده نیست، تنها منبع درآمدش در بازار گوشی ها همان یک خانواده آیفون است.

تحلیلگران مؤسسه جی پی مورگان پیش بینی می کنند اپل سال آینده میلادی چهار آیفون روانه بازار خواهد کرد که همگی آنها از نمایشگر OLED برخوردار بوده و از شبکه 5G پشتیبانی می کنند. البته تحلیلگران می گویند احتمالاً برخی از آیفون های سال بعد از فناوری طول موج های میلی متری (mmWave) پشتیبانی نمی کنند.

انتظار می رود سال آینده میلادی چهار مدل آیفون معرفی شود که یکی از آنها از نمایشگر 5.4 اینچی، دو مدل از نمایشگر 6.1 اینچی و یک مدل از نمایشگر 6.7 اینچی برخوردارند. طبق برآوردهای تحلیلگران، دو مدل پریمیوم از آنتن mmWave 5G، دوربین سه گانه و سنسور سه بعدی بهره مند است و دو مدل دیگر بدون سنسور سه بعدی و با دوربین دوگانه و پشتیبانی از فرکانس های کمتر از 6 گیگاهرتز روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی