ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد ایگنایت تهران برگزار می‌شود: روشنمان کن؛ اما سریع

رویداد ایگنایت مجموعه‌ای از سخنرانی‌های ۵ دقیقه‌ای سریعی هستند که اولین بار در سال ۲۰۰۶ در شهر سیاتل آمریکا برگزار شد و حالا بعد از گذشت چندین سال و رشد اکوسیستم استارتاپی ایران، قرار است ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۵

رویداد ایگنایت مجموعه‌ای از سخنرانی‌های ۵ دقیقه‌ای سریعی هستند که اولین بار در سال ۲۰۰۶ در شهر سیاتل آمریکا برگزار شد و حالا بعد از گذشت چندین سال و رشد اکوسیستم استارتاپی ایران، قرار است که در کشور ما نیز برگزار شود.

ایگنایت یک پدیده جهانی بوده که در شهرهای دیگری همچون نیویورک، پاریس، لندن،شیکاگو و سانفرانسیسکو و دیگر شهرها نیز برگزار شده و سخنرانان متعددی در سلسله مجموعه این رویدادها از ایده‌هایشان صحبت به میان آوردند و ذهن تعداد بیشماری از شرکت‌کنندگان را روشن نموده‌اند.

ایده‌هایی که در رویدادهای ایگنایت مطرح می‌شود ایده‌هایی خلاقانه و جسورانه هستند که برای تغییر دادن وضعیت کنونی هر سیستمی ارائه می‌شوند؛ ایده‌های ارائه شده در ایگنایت باعث تغییر نگرش زندگی و کسب‌وکارها خواهد شد. رویداد ایگنایت تهران نیز با همین رویکرد بین‌المللی برگزار خواهد شد و برگزارکنندگان آن قصد دارند که با پیاده‌سازی سیستم ایگنایت در تهران، مجموعه سخنرانی‌های برق‌آسا و روشن و راهنما را از سوی فعالین اکوسیستم استارتاپی ارائه نمایند.

به گفته عوامل برگزارکنندگان این رویداد، هر کدام از افراد سخنران در ایگنایت مدت زمان کوتاهی برای ارائه ایده خود وقت دارند و همین زمان محدود باعث خواهد شد که سخنرانی آنها یک سخنرانی فعال‌تر و پویاتر و به دور از حواشی باشد. برگزارکنندگان این رویداد اعلام کرده‌اند که هر سخنران تنها ۵ دقیقه و ۲۰ اسلاید برای سخنرانی و ارائه خود در اختیار دارد و تمامی اسلاید‌ها نهایتا ۱۵ ثانیه در پروجکشن باقی خواهند ماند. این چالش باعث شده که سخنرانان برای ارائه خود در ایگنایت تهران زمان‌بندی دقیقی داشته باشند و سخنرانی خود را مختصر و مفید به حضار تقدیم نمایند.

رویداد ایگنایت تهران، فردا ۱۴ آذرماه از ساعت ۳ تا ۶ بعد از ظهر در کارگاه نوآوری هفت‌وهشت واقع در کارخانه‌ نوآوری آزادی برگزار خواهد شد و «هما راد» (مدیر پروژه سابق جشنواره وب و موبایل)، «طاده الکسانی» (عضو تیم تداکس تهران)، «مریم مستقل» (متخصص مارکتینگ شرکت فورمایند)، «پرهام رضایی» (بنیانگذار اکسپلوررتک) و «مهداد حقیقی» هم‌بنیان گذار کت‌مپ از جمله سخنرانان حاضر در آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی