ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت چت و ارسال عکس به گوگل فوتوز اضافه می شود

گوگل قابلیت اشتراک گذاری جدید گوگل فوتوز را معرفی کرد. به کمک این ویژگی که در واقع نوعی پیام رسان شخصی است، کاربران می توانند عکس ها و فیلم های خود را از طریق این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

گوگل قابلیت اشتراک گذاری جدید گوگل فوتوز را معرفی کرد. به کمک این ویژگی که در واقع نوعی پیام رسان شخصی است، کاربران می توانند عکس ها و فیلم های خود را از طریق این اپ به اشتراک بگذارند.

به کمک این قابلیت کاربران می توانند عکس ها و فیلم های خود را از طریق نسخه وب یا موبایل به چت خصوصی اضافه کنند. علاوه بر این امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن برای آنها و ذخیره در گالری وجود دارد.

قابلیت اشتراک گذاری به گوگل فوتوز اضافه شد

«Janvi Shah»، مدیر محصول گوگل فوتوز با انتشار پستی در وبلاگ گوگل در این رابطه می گوید:

«این قابلیت قرار نیست جایگزین پیام رسان ها شود؛ ولی امیدواریم استفاده از آن به بهبود اشتراک گذاری خاطرات کاربران با خانواده و دوستانشان در گوگل فوتوز منتهی شود.»

این ویژگی اهمیت بالایی برای گوگل دارد؛ چون گوگل فوتوز را بیشتر شبیه یک شبکه اجتماعی می کند و پتانسیل جذب کاربر جدید را دارد.

در حال حاضر استفاده از این قابلیت چندان پیچیده نیست و کاربران می توانند با ایجاد چت گروهی با تعداد نفرات نامحدود، عکس ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برای ایجاد چت جدید کافیست گزینه اشتراک گذاری را از زیر تصاویر گالری اصلی انتخاب کرد. چت های فعلی نیز از تب Share قابل دسترسی هستند.

عکس ها جرقه خوبی برای آغاز گفتگو هستند و معلوم نیست چرا گوگل برای عرضه این قابلیت تعلل کرده است. غول موتورهای جستجو اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که گوگل پلی به نهمین محصولی تبدیل شده که تعداد کاربرانش از مرز یک میلیارد نفر عبور می کند.

فوتوز اهمیت زیادی برای گوگل دارد چون کاربران را به طور مستقیم از سرویس های دیگری مثل Drive به خود جذب می کند.

قابلیت چت اپلیکیشن گوگل فوتوز از هفته آینده برای اندروید، iOS و نسخه وب منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی