ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استخراج رمزارز
تکنولوژی

این شهرک متروکه به بهشت ماینرها تبدیل ‌می‌شود

شهرک متروکه ای در کالیفرنیا که از سال ها قبل به حال خود رها شده بود، توسط فعالان رمرزارز خریداری شده و قرار است به بهشت استخراج رمزارز و بلاکچین تبدیل شود. این شهر کوچک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

شهرک متروکه ای در کالیفرنیا که از سال ها قبل به حال خود رها شده بود، توسط فعالان رمرزارز خریداری شده و قرار است به بهشت استخراج رمزارز و بلاکچین تبدیل شود.

این شهر کوچک که Cerro Gordo نام دارد، میزبان ۲۲ بنا است و در ۳۲۰ کیلومتری شمال لس آنجلس قرار گرفته. Cerro Gordo حدود ۱۵۰ سال قدمت دارد اما از زمانی که معدنکاران این ناحیه را ترک کردند، به شهرک ارواح تبدیل شده، حالا اما دو جوان قصد احیای آن را دارند.

«جان بیر»، مالک آژانس روابط عمومی Jack Taylor PR و «برنت اندروود»، بنیاگذار هاستل HK Austin با پرداخت ۱.۴ میلیون دلار این شهر را خریداری کرده و قصد دارند در عین حفظ حس نوستالژیک و قدیمی شهر، آنرا به مقصد توریستی مدرن و شیکی برای عاشقان رمرزارز و بلاکچین تبدیل کنند.

استخراج رمزارز

این دو قرار است در دالان یکی از تونل ها که بیش از  ۳۳۰ متر عمق دارد، مرکزی برای استخراج رمز ارز تاسیس کنند. در سیستم های پرداخت Cerro Gordo نیز از بلاکچین استفاده شده و گردشگران قادر به پرداخت هزینه ها با بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی خواهند بود. در این شهر امکانات لازم برای داد و ستد ارزهای دیجیتال و حتی ارائه خدمات و فروش محصول در ازای دریافت رمزارز نیز تدارک دیده می شود.

از آنجا که شهرک کیلومترها با شهرهای بزرگ فاصله دارد، از فناوری های جدیدی برای صرفه جویی در مصرف آب و تامین انرژی از طریق پنل های خورشیدی و دیگر منابع تجدید پذیر تدارک دیده شده است.

Cerro Gordo تنها شهری نیست که به لطف فعالان رمزارز احیا می شود و پیش از این مناطق و کارخانه های دیگر هم جان دوباره یافته اند. برای مثال BitRiver در مجاورت شهر متروکه Bratsk در صربستان یک مرکز استخراج رمزارز راه اندازی کرده. کمپانی روسی RMC هم یکی از قدیمی ترین کارخانه های آلومینیوم به جای مانده از دوران شوروی به نام NAZ را برای ارزکاوی بازگشایی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی